پیام تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش فارس از حضور دانش آموزان و فرهنگیان استان در راهپیمایی 13 آبان 97

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس در پیامی از حضور دانش آموزان و فرهنگیان استان در راهپیمایی 13 آبان 97 تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش فارس از حضور دانش آموزان و فرهنگیان استان در راهپیمایی 13 آبان 97

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر علی عسکر نجفی در پیامی از حضور دانش آموزان و فرهنگیان استان در راهپیمایی 13 آبان 97 تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است.

این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با هر مستکبری به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

امروز دانش آموزان و فرهنگیان آگاه و عزیزمان با تاسی از سیره استکبار ستیزانه امام عزیز و‌ رهبری عالمانه رهبر معزز انقلاب با درایتی هوشمندانه در جای جای استان فارس نشان دادند که با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ برای مبارزه با استکبار و جاری ساختن روحیه حق طلبی، نقشی فعال و ارزشمند ایفا نموده و می توانند با الگو قرار دادن 13 آبان 1357 و رشادت های ۳۶ هزار شهید والامقام دانش آموزی در دوران دفاع مقدس، در حفظ ارزشها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های استوار بردارند .

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از حضور حماسی تک تک دانش آموزان و فرهنگیان بزرگوار استان فارس بویژه تشکل های سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی مدارس در راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان تشکر نموده و از پیشگاه حضرت حق تعالی می طلبیم با عنایت همیشگی و هدایت پیوسته ای که در حق این مردم خوب وخداجو داشته ودارد همچنان ملت سرافراز ما را در راه صلاح و فلاح ، راهنما ودستگیر بوده و آینده ای درخشان وپر فروغ،توام با رشد هرچه بیشتر مادی ومعنوی برای همه مردم کشورعزیزمان ایران را رقم بزند .

علی عسکر نجفی

مدیر کل آموزش و پرورش فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار