نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت و گو با پانا:

توطئه های دشمنان با ایستادگی و مقاومت مردم، به زودی پایان می یابد

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان، بابیان اینکه ملت ایران در دهه‌های گذشته مورد هجمه‌های مختلف استکبار جهانی قرارگرفته اما همیشه بر آرمان‌های خود ایستادگی کرده است، گفت: جنگ روانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و یاوه‌گویی‌های دشمنان با ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه ایران به زودی پایان می یابد.

کد مطلب: ۸۶۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
توطئه های دشمنان با ایستادگی و مقاومت مردم، به زودی پایان می یابد

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، در گفت وگو با خبرنگار پانا سمنان، بابیان اینکه دشمنان می‌خواهند از اهرم‌های فشار برای تسلیم شدن ایران اسلامی استفاده کنند، غافل از اینکه مردم ما همواره پای انقلاب و آرمان‌هایشان ایستاده‌اند، بیان کرد: مردم همیشه درصحنه ما در همه حال باعزت و سربلندی، از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت می‌کنند.

وی اعمال تحریم‌ها و خروج از برجام را دو فاکتور اعمال فشار از سوی ترامپ بر ایران اسلامی یادکرد و ادامه داد: آمریکا با فشارهای اقتصادی درصدد جنگ روانی علیه ملت ایران است که باید در این راستا هوشیار بود.

عضو خبرگان رهبری حضور همیشگی مردم در صحنه را عامل خنثی کردن توطئه های دشمنان دانست و گفت: تمامی کارشکنی‌های استکبار جهانی در آینده نزدیک با اتحاد مردم خنثی می‌شود.

آیت الله شاهچراغی، با بیان اینکه مردم انقلابی در یوم الله ۱۳ آبان امسال، بار دیگر حیرت جاودان را میهمان همیشگی تاریخ کرد و بذر امید را بر دلهای محرومان افشاند، خاطرنشان کرد: ترامپ با اتخاذ راهبردهای مختلف از جمله خروج از برجام و همچنین اعمال تحریم های اقتصادی درصدد جنگ روانی علیه ملت ایران است که با حضور همیشگی مردم در صحنه این اقدام های شوم کارساز نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آنهایی که از آمریکا دم می‌زنند آن را نشناخته‌اند، اضافه کرد: بهتر از هر کس امام خمینی(ره) آمریکا را شناخت و آن را شیطان بزرگ نامید.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اظهار کرد: مردم باید آگاهی داشته باشند که ما هر چه مشکل و مصیبت داریم، ریشه‌اش آمریکاست و این ریشه باشد قطع شود و دعا کنیم خدا این ریشه را قطع کند و شرش را از سر ما بردارد.

راهپیمایان 13 آبان در پایان این مراسم با صدور قطعنامه ای تاکید کردند، آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و مبارزه با استکبار را منطقی و خردمندانه می دانند.

13 آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌ آموز نامگذاری شده‌ است چرا که در 13 آبان سال 1357 جمعی از دانش ‌آموزان تهرانی که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند، به شهادت رسیدند.

تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 رویداد دیگری در این روز تاریخ ساز انقلاب اسلامی بود که حاضران در راهپیمایی امروز با این آرمان نیز تجدید پیمان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار