همزمان با روز ملی «مبـارزه با استکبار» صورت گرفت؛

طنین فریاد "مرگ برآمریکا و اسرائیل" در آسمان دیار قومس

سمنان (پانا) - راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با مجاهدت دانشجویان خط امام(ره) در هشت شهرستان و ۲۱ نقطه شهری سراسر استان شهیدپرور سمنان، با حضور اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
طنین فریاد "مرگ برآمریکا و اسرائیل" در آسمان دیار قومس

راهپیمایی روز ۱۳ آبان در استان سمنان همزمان با سایر نقاط کشور از ساعت۹:۳۰ صبح امروز با حضور قشر کثیری از دانش آموزان، دانشجویان، خانواده معزز شهدا، بسیجیان، کارکنان دولت، اصناف، بازاریان، پرسنل نظامی و انتظامی استان و مردم همیشه در صحنه و ولایتمداری دیار قومس برگزار شد و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر تارک آسمان این دیار غیور نقش بست.

دانش آموزان استان سمنان نیز همچون سایر نقاط مختلف کشور همزمان با روز مبارزه با استکبارجهانی هم پای دیگر ایرانیان برای اعلام انزجار از استکبار منفور جهانی، با فریاد «هیهات من الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، به پا خاستند تا افتخاری دیگر بیافرینند.

مردم متدین و همیشه در صحنه استان سمنان در سیزدهم آبان همراه با سایر ملت غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بصیرتشان را به رخ دشمنان کشیدند.

حضور زنان و مردان و جوانان و کودکان غیور و متدین، در حالی برگزار شد که مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیت هستند و حماسه پرچم‌های رنگی و شعارنوشته‌های افراشته، ادامه دارد.

راهپیمایان در این راهپیمایی با شعارهای انقلابی همچون گذشته با شور و نشاط وصف ناپذیری بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره)، بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

13 آبان روز ملی استکبار ستیزی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، روز دانش آموز و تبعید امام راحل به ترکیه خاطر اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی است.

راهپیمایی روز 13 آبان، دوشادوش مردم آزادیخواه ایران زمین، در 28 شهر و شهرستان استان سمنان برگزار شد و فریاد استکبارستیزی مردم این استان بار دیگر در آسمان پیچید.

ندای آسمانی استکبار ستیزی مردم جای جای استان سمنان همزمان با سراسر کشور چنان به گوش های معاندان اسلام و ایران سیلی زد که گوش هایشان را کر کرد، در این راهپیمایی مسئولان از استاندار و فرمانداران، از مدیران تا مردم عادی حاضر بودند و نقش نسل جوان و نوجوان در این روز پررنگ بود.

مردم استان سمنان در این راهپیمایی با حضور گسترده، ندای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه ای را چنان باغیرت سر دادند تا مگر گوش های ناشنوای دشمنان از بدخواهی و دژخیمی را شنوا و دیدگانشان را بینا کند.

«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» میعاد همیشگی حنجره های حزین از خون شهدای ملت ایران است که فرصت فریاد شدن را در این روز پیدا می کنند.

13 آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده‌است؛ چرا که در 13 آبان سال 1357 جمعی دانش‌آموزان تهرانی که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند، به شهادت رسیدند.

تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 رویداد دیگری در این روز تاریخ ساز انقلاب اسلامی بود که حاضران در راهپیمایی امروز با این آرمان نیز تجدید پیمان کردند.

حسین کاشانی‌پور مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم پایانی این راهپیمایی در بین راهپیمایان سمنانی سخنرانی کرد و در پایان قطعنامه راهپیمایی 13 آبان نیز با فریاد الله اکبر به تایید حاضران رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار