دانش آموزان ولایی و انقلابی شهرقدس در کنار مسئولین شهرشان نوای مرگ بر آمریکا سر دادند

شهرقدس (پانا) - همزمان با روز مبارزه استکبار جهانی و روز دانش آموز،عده زیادی از دانش آموزان پیرو خط امام و رهبری و مسئولین شهری به همین مناسبت با حضور در راهپیمایی 13 آبان زینت بخش این برنامه بودند.

کد مطلب: ۸۶۷۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان ولایی و انقلابی شهرقدس در کنار مسئولین شهرشان نوای مرگ بر آمریکا سر دادند

دانش آموزان مومن و پیرو خط امام و رهبری امروز با حضورشان در راهپیمایی 13 آبان باری دیگر حماسه ساز حضور در عرصه های مبارزه با فتنه و فتنه گر همچنین پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

مسئولین شهرقدس نیز از جمله امام جمعه،فرماندار،شهردار،فرمانده سپاه ناحیه شهر،رئیس و اعضای شورا شهر،مدیر آموزش و پرورش ،بخشدار،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش،رئیس اداره ورزش و جوانان ،مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرقدس و سایر مسئولین شهری با حضورشان تجدید بیعت کردند با آرمان های امام و انقلاب اسلامی و باری دیگر سیلی محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زدند.

صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرقدس گفت:امروز دانش آموزان علاقه وافر خود را به میهن عزیزمان نشان دادند و با حضورشان یاد و خاطره شهیدان را زنده کردند.امروز دانش آموزان و مسئولین در این تجمع حاضر شدند که به اسستکبار جهانی ثابت کنند که پای انقلاب ایستاده اند .

محمدی اذعان کرد:13 آبان یاد آور چند حادثه مهم در تاریخ و فرهنگ انقلاب اسلامی ماست.اولین رویداد میتواند سالروز کشتار دانش آموزان در سال 1357 در دانشگاه تهران به دست رژیم طاغوت باشد،این روز مهم سالروز تبعید حضرت امام در سال 43 به کشور ترکیه است و مهم ترین رخداد ،حادثه تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 است که دانشجویان خط امام لانه جاسوسی را اشغال کردند تا به آمریکا بگویند شما نمیتوانید در امور کشور ما دخالت کنید.

/خبرنگار:معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار