دیروز، امروز و فردا در ایستادگی و مقاومت و اراده ملت ایران تفاوتی ندارد

شیراز (پانا) – دانش آموزان شیرازی امروز همراه و هم صدا با ملت ایران یاد و خاطره ی هم کلاسیهای قدیم خود را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۸۶۷۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دیروز، امروز و فردا در ایستادگی و مقاومت و اراده ملت ایران تفاوتی ندارد

13 آبان 97 ، در شیراز رنگ و بویی دیگر داشت، امروز دانش آموزان با آگاهی کامل آمده بودند تا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی بدارند و به قدرتهای مستکبر جهان بگویند که جوانان ایرانی زیر بار ظلم و استعمار نمی روند.

منوچهر متکی صبح امروز در مراسم گرامی داشت 13 آبان در شیراز، گفت: ۱۳ آبان نقطه ی عطف سالهای مبارزه در زمان طاغوت و تبعید امام در سال 42 و اوج گیری نهضت انقلاب در سال 57 و همچنین در سالهای بعد از پیروزی در سال 58 و تسخیر لانه جاسوسی است.

وی گفت: پیام روشن روز ۱۳ آبان این است که ملت ایران میخواهد خودش باشد و بهای این استقلال طلبی را به قیمت تبعید امام بعد از ۱۵ خرداد ۴۲ و به خون کشیده شدن دانش آموزان در سال 57 و در زمان اوج گیری نهضت انقلاب داده اند.

متکی افزود: ۷۰ هزار و بلکه ۱۰۰ ها هزار شهید پای این انقلاب خون خود را فدا کرده اند و نامگذاری کوچه و خیابانها به نام شهیدان برای این است که ملت ایران و دشمنان ملت آدرس انقلاب و خون هایی که برایش داده شد را به یاد داشته باشند.

او گفت: امام دین را به زندگی ملت آورد و شعارهای انقلاب و فریاد ملت، موج آفرین است و به زودی جهان عدالت طلبی را فریاد خواهد زد.

وی اظهار داشت: آمریکا زمانی آرام مینشیند که ملت ها خود را کامل تحویل آنها دهند و تجربه تاریخ ثابت کرده که ملت هایی هم که خود را سر سپرده آمریکا کرده اند بازنده شده اند و زیر بار ظلم و زور استکبار هستند.

وی گفت : امروز آمریکا در دنیا منفور شده و به دنبال معرفی چهره جدیدی از خود است و انتخاب ترامپ با نگاه و دیدگاههایی که از خود بروز داده ثابت کرده که دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا فرقی ندارند و هر دو یکی هستند.

متکی تصریح کرد: آمریکای با نقاب دموکرات ها هستند و آمریکای بدون نقاب جمهوری خواهان هستند.

وی تاکید کرد: هر گاه حق و باطل کنار هم لخت و آشکار قرار گیرند پیروزی و موفقیت با حق است.

وی افزود: آمریکا سعی داشت امسال ۱۳ آبان در کشور برگزار نشود و گفتند ما در ۴۰ سالگی این انقلاب را خفه میکنیم و امروز آمریکا رسواتر از همیشه است و در این به اصطلاح خودشان بزرگترین جنگ قرن و معامله بزرگ ، بازنده میدان هستند.

وی گفت: حضور مردم در این روز دو پیام را به همراه دارد، پیام این حضور به دوستداران انقلاب و جبهه مقاومت در سراسر منطقه این است که ما همچنان آرمان های انقلاب را پاس خواهیم داشت و پیام بیرونی این است که ما ایستاده ایم و ما راست قامتان تاریخ هستیم و پیام ایستادگی ملت ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار