برانکو: کاشیما را به خوبی می‌شناسیم و با تمام توان به ژاپن آمده‌ایم

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس از آمادگی بالای تیمش برای مقابله با تاکتیک‌های تهاجمی کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برانکو: کاشیما را به خوبی می‌شناسیم و با تمام توان به ژاپن آمده‌ایم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ امروز جمعه در کنفرانس خبری، پیش از بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا۲۰۱۸ که در ورزشگاه کاشیما ساکر انجام شد، اظهار داشت: من قبل از هرچیز به همه سلام می کنم. ما این جا در کنفرانس خبری فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم واین یک اتفاق و بازی بزرگ است. من ابراز خوشحالی می کنم که در این مرحله قرار داریم و امیدوارم فوتبال خوبی ارایه دهیم که هواداران ما را راضی و خوشحال کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما فیلم بازی های کاشیما را دیده ایم و حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم، آن ها را به خوبی می شناسیم و با تمام توان خودمان به این جا آمده ایم.

برانکو خاطر نشان کرد: ما به عنوان بهترین تیم منطقه غرب آسیا ، در فینال حضور داریم. می خواهیم این روند خوب را در فینال هم ادامه بدهیم و با یک نتیجه خوب ژاپن را ترک کنیم تا آماده بازی برگشت در تهران شویم.

از برانکو در این باره سوال شد که چه برنامه ای برای مقابله با شروع مجدد های کاشیما به ویژه ضربات سر آن ها روی ارسال های کرنر دارد که وی پاسخ داد: همانطور که گفتم کاشیما را آنالیز کرده ایم. این تنها قابلیت آن ها نیست. توانایی های حریف خودمان را می شناسیم و بهترین راه برای رویارویی با این موارد انتخاب می کنیم. آن ها یک تیم با کیفیت هستند. دو بازی خیلی خوب برابر سئول داشته اند ولی در فینال می تواند اتفاقات دیگری روی دهد. بچه های ما کاملا آماده هستند. بهترین تدارک را داشته‌ایم و بهترین راه و روش را در فینال به کار می‌گیریم.

از برانکو سوال شد که تیمش این شانس را داشت که در چند تقابل اخیر با حریفانش، بازی‌های برگشت را در تهران انجام دهد و برای فینال هم چنین است، چه احساسی نسبت به این مساله دارد؟ او گفت: گاهی اوقات این گونه می‌شود و از این بابت خوشحال هستم. ما در بازی برگشت یه ورزشگاه پر از جمعیت داریم که از دقیقه یک تا ۹۰، ما را تشویق می‌کنند. ما آماده‌ایم در آن شرایط بازی خوبی را انجام بدهیم.

وی افزود: البته فلسفه من پیروزی در هر بازی است تهران و خارج از تهران فرقی نمی‌کند. بچه‌های من از نظر روانی آماده و با این فلسفه آشنا هستند. آنها می‌خواهند با تمام قوا بازی کنند و می‌خواهیم هواداران خودمان را راضی و خوشحال ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار