پائولو دیبالا به دنبال پسربچه ایرانی

اصفهان (پانا) - پائولا دیبالا بازیکن مشهور تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته ویدیوی پسر بچه ایرانی که پیراهن اورا بر تن دارد را منتشر کرده و از مردم خواسته اگر کسی اورا میشناسد به او اطلاع دهد.

کد مطلب: ۸۶۷۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پائولو دیبالا به دنبال پسربچه ایرانی

به گزارش پانا به نقل از ورزش سه ، پائولا برونو ازکیل دیبالا بازیکن فوتبالیست اهل آرژانتین که هم اکنون در تیم ملی آرژانتین و تیم یوونتوس بازی میکند ویدیوی پسربچه ایرانی را که پیراهن او را بر تن داشت و به طرز شگفت انگیزی به توپ پلاستیکی ضربه ای زده و این توپ را به پنجره یک دیوار گِلی هدایت میکند در صفحه اینستاگرام بیست و سه میلیون نفره خود منتشر کرد و از مردم خواست اگر این پسربچه را می شناسند به او اطلاع دهند.

امیر محمد علامه اهل روستای دهدشت در شهر کهگلویه و بویراحمد است٬او متولد دی ماه سال ۱۳۸۸ میباشد و علاقه زیادی به پائولو دیبالا دارد به همین خاطر در ویدیوی مذکور پیراهنی با نام و شماره ورزشی اورا به تن کرده و پس از پایان یافتن ویدیو به دوربین نزدیک میشود و خوشحالی مشهور پائولو دیبالارا (پائولو ماسک) را انجام میدهد.

هم‌اکنون صفحه اینستاگرام امیرمحمد علامه در هر لحظه به تعداد فالوورهای خود می افزاید و این پسربچه مردم ایران و جهان را به وجد آورده و به پائولوی ایرانی لقب گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار