مجری «حالا خورشید» شوخی اخبار شبانگاهی را خیلی جدی گرفت!

تهران (پانا) - رضا رشیدپور که اعتراض گوینده اخبار شبانگاهی را با کمک پرویز نشاط در برنامه «حالا خورشید» به تمسخر گرفته بود حالا از واکنش آنها شاکی است و می‌گوید تهدید جانی شده است!

کد مطلب: ۸۶۶۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مجری «حالا خورشید» شوخی اخبار شبانگاهی را خیلی جدی گرفت!

به گزارش خبرآنلاین، رضا رشیدپور که بعد از بازتاب‌های منفی رفتارش در به تمسخر گرفتن گوینده زن تلویزیون فکر می‌کرد مسئولان معاونت سیاسی عذرخواهی توئیتری‌اش را می پذیرند، وقتی دید دیشب غش کردنش رو آنتن برنامه حالا خورشید که حدود یک سال و نیم قبل اتفاق افتاد را سوژه یک گزارش پزشکی کردند و گوینده اخبار همان ابتدا می‌گوید: «اگر می‌خواهید سالم و رشید باشید؛ به این نکات توجه کنید» و در پایانش طعنه می‌زنند «در هنگامه مشکلات دچار ایست قلبی نشوید» را یک تهدید جدی برای سلامتی‌اش دانسته است.

او بعد از انتشار پستش در اینستاگرام که درباره این تهدید نوشته بود پای کامنت‌ها نشسته و به برخی از آنها جواب داده است.

در این بین حمایت گروهی از اهالی رسانه و هزاران نفر کامنت‌گذار را در کنار خود داشته که بسیاری از آنها در حمایت از او بوده اگرچه کامنت منفی و معترضانه هم به تعدادی چشمگیر داشته است. در این میان پاسخ‌های خود رشیدپور به تعدادی از این کامنت‌ها جالب است.

مثلا علیرضا عسکریان گوینده شبکه خبر به او خرده گرفته و رشیدپور دوباره پاسخ داده برای رفتارشان عذرخواهی کرده بوده و دلیل تهدید برای سلامتی‌اش را نمی فهمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار