سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین المل استانداری تهران :

حضور دانش آموزان در صحنه های اجتماعی ،غنی سازی ارزش های معنوی است

شهرری(پانا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین المل استانداری تهران گفت: آموزش و پرورش با  ایجاد بسترهای مناسب وترویج فرهنگ عاشورایی در زمینه غنی سازی ارزش های معنوی است.

کد مطلب: ۸۶۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموزان در صحنه های اجتماعی ،غنی سازی ارزش های معنوی است

امین بابایی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت: حضور دانش آموزان در حرکت اجتماعی عظیم اربعین و همراهی با مردم خداجومملو از ارزش بوده و غنی از فرهنگ اسلامی، ایرانی و ارزش های معنوی است.
وی در ادامه افزود: از جمله اقدامات مهم دانش آموزان در این راهپبمایی حفظ شرایط زیست محیطی و تذکر در این خصوص می باشد و در توزیع پکیج های کامل و جامع حاوی پیام ها و اهداف قیام عاشورا بود وبسیار ارزش گذار عمل کردند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین المل استانداری تهران تصریح کرد: با توجه به جایگاه استانداری و فرمانداری مسائل آموزش و پرورش برای این ارگان حائز اهمیت بوده و مشکلات این مجموعه یکی از دغدغه های آنان است و مجموعه آموزش و پرورش در امور برنامه ریزی و ... همواره در اولویت این سازمان ها است.
وی اذعان داشت: امید است که نقش موثر دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور در عرصه های متفاوت فرهنگی و اجتماعی همیشه متداوم باشد و با اهتمام و جدیت با توجه به سلاله پاک ائمه اطهار(ع) مسیر انقلاب و اسلام را متعالی نگه دارند و با علم اندوزی و علم آموزی پرچم ایران راهمواره برافراشته نگه دارند.
بابایی با توجه به حضور خبرنگاران پانا در مراسم های مختلف و فعالیت آنها گفت: حضور دانش آموزان خبرنگار در خبرگزاری پانا باعث می شود همواره در امر انعکاس اخبار بدرخشند.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار