امام جمعه شهرری بر سعه صدر مسئولان در برخورد با مردم تاکید کرد

شهرری(پانا)-امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه نظام اسلامی برپای خدمت رسانی با ارزش های اخلاقی و اسلامی شکل گرفته است، بیان کرد: مدیران ادارات شهرستان ری باید با خوش رویی و سعه صدر با مردم برخورد کنند.

کد مطلب: ۸۶۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرری بر سعه صدر مسئولان در برخورد با مردم تاکید کرد

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ری اظهار داشت: روسای ادارات باید در انجام ماموریت های سازمانی خود محاسن، مکارم و اخلاق اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی در ادامه افزود: محاسن اخلاقی به مجموعه رفتارهایی از جمله درست صحبت کردن با دیگران، ناسزا نگفتن و انجام درست وظیفه سازمانی گفته می شود که به شکل بالقوه در فطرت انسان ها نهفته است و باید مسئولان در انجام ماموریت های خود به آن توجه لازم را داشته باشند.
حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه مکارم اخلاقی با تمرین و پرورش حاصل می شود، گفت: پیامبران و اهل بیت (ع) برای هدایت بشر و نشان دادن مکارم اخلاقی پا به عرصه گذشته اند، مکارم اخلاقی فقط با تمرین و زیر پا گذاشتن نفس در درون انسان ها شکل می گیرد.
وی تاکید کرد که مدیران ادارات نباید در برخورد با مردم سلیقه ای و با تبعیض برخورد کنندو حق گویی، داشتن روحیه گذشت، صداقت و انجام وظیفه به بهترین شکل از جلمه صفات مکارم اخلاقی دانست که باید مسئولان در انجام وظایف خود این مسائل را مد نظر قرار دهند.
/خبرنگار: آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار