خدمات مرکز طب سنتی – ایرانی آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه قرار دارد

ارومیه(پانا)- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پوشش بیمه‌ای خدمات مرکز طب سنتی – ایرانی در استان خبر داد و گفت: مبالغ دریافت ویزیت این مرکز طبق تعرفه دولتی بوده و همچنین پس از سال‌ها این مرکز تحت پوشش خدمات بیمه قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۶۶۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خدمات مرکز طب سنتی – ایرانی آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه قرار دارد

جلال غفارزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه اکنون کشور در تهیه ۳۶ قلم دارو با مشکل و کمبود مواجه است، تصریح کرد: خوشبختانه کمبود دارو در کشور تاکنون مشکلی را به وجود نیاورده و در شرایط حیاتی حتما داروی موردنیاز در دسترس بیمار قرار گرفته است.


وی ادامه داد: کمبود دارو در واقع در نتیجه تحریم‌ها اتفاق افتاده و مقرر گردیده است تا مبالغ اعتباری لازم در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار گیرد تا بدهی‌های این دانشگاه در راستای تامین دارو برای پرداخت بدهی به داروسازی‌ها و داروخانه‌ها قرار گیرد.


غفارزاده بااشاره به اینکه دارو‌های خاص برای بیماران خاص سهمیه بندی می‌شوند، خاطرنشان کرد: این امر در راستای جلوگیری از خروج و سو استفاده‌های ناشی از این موارد صورت می‌گیرد، در رابطه با تولید و توزیع شیر خشک در کشور و همچنین در سطح استان نیز در حال حاضر این مورد بیش از دو برابر افزایش یافته است.


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی غربی از پوشش بیمه‌ای خدمات مرکز طب سنتی - ایرانی در استان خبر داد و گفت: مبالغ دریافت ویزیت این مرکز طبق تعرفه دولتی بوده و همچنین پس از سال‌ها این مرکز تحت پوشش خدمات بیمه قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار