جلسه رابطین کانون فرهنگی و تربیتی طلوع اندیشه در سمیرم برگزارشد

سمیرم، اصفهان (پانا) - جلسه رابطین های کانون فرهنگی تربیتی طلوع اندیشه با دعوت از کلیه مدارس شهر و با حضور مدیر آموزش و پرورش سمیرم ومعاون پرورشی و تربیت بدنی در سالن اجتماعات دبیرستان نیرومند برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۶۶۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه رابطین کانون فرهنگی و تربیتی طلوع اندیشه در سمیرم برگزارشد

مدیر آموزش و پرورش سمیرم د ر این جلسه ضمن تسلیت اربعین حسینی بیان داشت: در رویکرد نوین آموزشی ،دانش آموز محور فعالیت های یاددهی -یادگیری است و به جای آموزش صرف و حافظه پروری می بایست به مهارت محوری روی آوریم.

محمد نادری گفت: به همین سبب حضور دانش آموزان در کانون های وابسته به آموزش و پرورش گامی موثر در جهت مهارت ورزی،نشاط و همفکری است.

حبیب الله قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم با اشاره به اهداف کلی وجود کانون ها ،عملیاتی نمودن شعارهای موجود راضروری دانست و افزود: رابطین در آموزشگاه خود به عنوان الگو و اسوه ی سایر دانش آموزان ایفای نقش نموده و به نماز اول وقت اهمیت دهند در اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی و کمک در انجام امور پرورشی و فرهنگی بازوی قوی مربیان و معاونین پرورشی باشند.

در ادامه رابطین کانون کانون طلوع اندیشه با اهداف و وظایف خود آشنا شدند و نظرات خود را در مورد پیشبرد امور کانون ها ارائه نمودند.

در پایان جلسه با اهدا لوح تقدیر و جوایز از رابطین برتر سال گذشته تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار