مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

خدمات دهی ۲۲۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به زائرین اربعین حسینی

ارومیه(پانا)-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از خدمات دهی ۲۲۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات دهی ۲۲۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به زائرین اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تا کنون افزون بر ۲۲۰ دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافری استان برای خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) و مشتاقان پیاده روی اربعین را برعهده گرفته اند که نزدیک به ۷ هزار زائر حسینی را به پایانه مرزی مهران منتقل کردند.

ارسلان شکری یادآور شد: طبق مصوبه اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی صاحبان موسسات و شرکت‌های مسافربری استان نرخ حمل مسافر اربعین حسینی در شهر ارومیه برای اتوبوس‌های جفت صندل ۱۰۰ هزار تومان و برای اتوبوس‌های تک صندل ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: این نرخ برحسب مسافت در سایر شهر‌ها متفاوت است بعنوان مثال در شهر‌های پلدشت و شوط نرخ کرایه اتوبوس‌های جفت صندل به ترتیب ۱۷۰ و ۱۶۰ هزار تومان و نرخ کرایه اتوبوس‌های تک صندل نیز برای دو شهر یاد شده ۲۱۰ هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: بیشترین اتوبوس‌های اعزام شده از شهرستان ارومیه با نزدیک به ۱۷۰ اتوبوس بوده که این تعداد اتوبوس تقریبا ۵ هزار زائر را به پایانه مرزی مهران انتقال داده اند.

شکری از زائران درخواست کرد برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و آرامش در ورودی‌های پایانه مرزی مهران حرکت خود را به روز‌های آخر نگذارند و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده سفر خود را آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار