معاون فرماندار قرچک خبر داد:

خدمت رسانی به زائران اربعین توسط دو موکب از شهرستان قرچک در شهرهای نجف و مهران

قرچک(پانا) - معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک گفت: دو موکب شهرستان قرچک در شهرهای نجف و مهران به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

کد مطلب: ۸۶۵۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی به زائران اربعین توسط دو موکب از شهرستان قرچک در شهرهای نجف و مهران

علیرضا جعفری در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان قرچک ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به مصوبات جلسه گذشته پرداخت و در رابطه با تأمین مبلغ در نظر گرفته‌شده برای شهرستان به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب در کربلای معلی مواردی را مطرح کرد و اظهار داشت: بخشی از مبالغ اعلام‌شده به دستگاهها واریز و فیش‌های آن نیز به استان ارسال شده است.

وی در ادامه همچنین به استقرار دو موکب شهرستان در شهرهای نجف و مهران اشاره کرد و افزود: با توجه به کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌شده توسط ستاد اربعین شهرستان و همکاری مسئولین نیز اقدامات مؤثری در جهت آسایش زائرین صورت پذیرفته است.

دبیر جلسه ستاد اربعین شهرستان قرچک به برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) اشاره و تاکید کرد: با توجه به حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان در سال‌های اخیر در روز اربعین حسینی (ع) و از طرفی تهدیدات گروهک‌های تروریستی ضروری است، تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی ضمن هوشیاری کامل و آماده‌باش در این روز تمهیدات لازم را در جهت تأمین نظم و امنیت اتخاذ کنند و نسبت به شناسایی و رصد مسیر راهپیمایی علی‌الخصوص در مناطق پرخطر که امکان آسیب بیشتری وجود دارد را معمول نمایند.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار