فرمانده هوا ناجا

مرزهای سه گانه با پهپاد کنترل و پایش هوایی می‌شوند

تهران (پانا) - فرمانده هوا ناجا، از کنترل و پایش هوایی مرزهای سه گانه خروجی زائران اربعین حسینی (ع) با استفاده از سیستم‌های پهپادی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مرزهای سه گانه با پهپاد کنترل و پایش هوایی می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی مستاجران روز شنبه درباره تمهیدات هوا ناجا برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار کرد: فرماندهی هوا ناجا نیز همچون سنوات گذشته در راستای برگزاری توام با نظم و امنیت با بکارگیری ظرفیت حداکثری به میدان آمده است.

وی افزود: هوا ناجا بر اساس مأموریتهای محوله همواره در طول سال به نوعی در حالت آماده‌باش است، اما همزمان با آغاز راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، حالت آماده‌باش و فوق‌العاده به خود می‌گیرد و خلبانان و افسران هوا ناجا در مأموریت‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند.

فرمانده هوا ناجا افزود: تمام تجهیزات این پلیس اعم از هواپیما، بالگرد، سیستم‌های پهپادی پروازی و زمینی در راستای اجرای مأموریت‌های مختلف در این ایام بکارگیری می‌شوند. هوا ناجا در مأموریت‌هایی همچون حوزه امنیتی، کنترل و پایش هوایی مرزهای سه گانه و مدیریت ترافیکی ایفای نقش می‌کند.

سردار مستأجران تأکید کرد: بخشی از تجهیزات هوا ناجا با هماهنگی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا برای پوشش خبری کنگره عظیم اربعین در اختیار رسانه‌هایی همچون صدا و سیما قرار گرفته است، همچنین از برخی بالگردها برای جابه جایی مسئولان و بازدید از مرزها استفاده می‌شود در این راستا تمام نیازهای بالگردی فرماندهی مرزبانی ناجا و پلیس راهور نیز از سوی هوا ناجا تأمین شده است.

فرمانده هوا ناجا ادامه داد: با ارتش و سپاه نیز تعامل و همکاری خوبی داریم به گونه‌ای که اعلام کرده‌اند در صورت نیاز امکانات هوایی خود را در راستای پیشبرد بهتر مأموریت‌ها در اختیار هوا ناجا قرار می‌دهند اما امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاسخگوی مأموریت‌های محوله و پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار