حادثه‌های جاده ای سفر اربعین 67درصد کاهش یافت

تهران (پانا) - فرمانده ناجا از کاهش 67 درصدی شمار حادثه‌های جاده‌ای مرتبط با عزیمت زائران اربعینی کربلای معلی خبر داد و گفت شمار جان باختگان تصادف های رانندگی تردد زائران نیز 50 درصد کمتر از سال گذشته است.

کد مطلب: ۸۶۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حادثه‌های جاده ای سفر اربعین 67درصد کاهش یافت

به گزارش روابط عمومی ناجا، سردار حسین اشتری روز شنبه در مرز مهران اظهار داشت: کاهش سانحه رانندگی در مسیر تردد زائران اربعین درحالی محقق شده که امسال میزان تردد خودروها در مسیرهای منتهی به مرز های سه گانه در شرایطی که هوا نیز بارانی بوده بیشتر شده است.
وی در عین حال بر لزوم احتیاط بیشتر زائران در سفر بازگشت ازکربلای معلی توصیه و تاکید کرد: با توجه به افزایش تراکم و فشردگی تردد ها در بازگشت زائران حضور و آمادگی پلیس باید حفظ شود.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین از آمادگی پلیس برای مدیریت بازگشت زائران به کشور خبر داد و پیش بینی کرد: تا 48 ساعت آینده بازگشت زائران به کشور اوج گیرد.
سردار اشتری تاکید کرد: حدود 30 هزار نفر از نیروهای ناجا بجز پرسنل استان های درگیر در مرزهای سه گانه از سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.
وی با اشاره به اینکه کنگره عظیم اربعین با شکوه و عشق تمام برگزار می شود، گفت: ماموران انتظامی با یک روحیه بسیجی و جهادی خدمت رسانی به زائران را توفیق و افتخار خود می دانند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از مرزهای سه گانه تردد کرده اند که 65 درصد آن از مرز مهران انجام شده است.
به گزارش ایرنا، سردار اشتری مهران اظهار داشت: هیچ مشکل امنیتی در مرز‌های سه گانه کشور با اشراف اطلاعاتی و مجاهدت نیروی های امنیتی و انتظامی وجود ندارد.
فرمانده ناجا در خصوص بازگشت زائران از مرزهای سه گانه یادآور شد: توصیه می شود زائران برای ورود به کشور از مرزی استفاده کنند که از آن خارج شده اند.
وی با بیان اینکه همه مرزها آماده پذیرش بازگشت زائران هستند، گفت: استان ایلام به خصوص شهر مهران میزبان خوبی برای زائران است و حتی منازل خود را در اختیار آنان قرار داده اند تکایا و مساجد نیز پذیرای زائران اربعین هستند.
وی با ذکر وجود نظم مناسب در فضای شهر مهران و مسیرهای تردد زائران ابراز امیدواری کرد: در بازگشت نیز این نظم و انضباط حاکم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار