امام جمعه موقت بیرجند گفت :

قیام امام حسین(ع) و پیام اربعین، الهام بخش حرکت های بزرگ

بیرجند(پانا) ـ امام جمعه موقت بیرجند گفت : قیام امام حسین(ع) و پیام اربعین، الهام بخش حرکت های بزرگ است.

کد مطلب: ۸۶۵۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
قیام امام حسین(ع) و پیام اربعین، الهام بخش حرکت های بزرگ

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: ملتما به رهبری امام خمینی (ره) و با اقتدا به قیام امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند و با تاسی به این نیروی معنوی، هشت سال در مقابل دشمن بعثی جانانه ایستادند.


حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه امروز علیرغم تلاش های دشمن، واقعه کربلا جهانی شده افزود: در حرکت خودجوش پیاده روی اربعین، مردم از 40 کشور جهان با پای پیاده خود را به کربلا می رسانند تا پیام سربلندی حق و مظلومیت امام حسین علیه السلام را به گوش جهانیان برسانند.


خطیب موقت جمعه بیرجند با اشاره به اینکه پیام همایش اربعین به دشمنان هم اینست که هر کسی با حق درافتد از بین خواهد رفت گفت: مبادا کسی از هیبت دروغین دشمنان اسلام بترسند زیرا با اتحاد مردم و مسئولان و با استفاده از منابع عظیم کشور، دشمنان را ناکام خواهیم کرد.


حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه این حرکت عظیم باید با مهدویت پیوند بخورد گفت: مجالس عزای امام حسین باید سربازانی برای امام زمان (عج)تربیت کند تا با ظهور آن حضرت پیام ایمان جهان گیر شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سازش مسئولان با دشمنان بخشودنی نیست افزود: مسئولان باید با پشتوانه مردم قدرتمندانه در برابر دشمن ظاهر و مذاکرات را عزتمندانه پیگیری کنند و ضعف و سستی از خود نشان ندهند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار