کمک یک میلیارد تومانی مردم اسلامشهربه ستاد اربعین استان تهران

اسلامشهر ( پانا ) - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: مردم و خیرین مومن و مذهبی اسلامشهر نزدیک به یک میلیارد تومان به ستاد اربعین استان تهران کمک کردند، که این میزان در مقایسه با سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی داشته است.

کد مطلب: ۸۶۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک یک میلیارد تومانی مردم اسلامشهربه ستاد اربعین استان تهران

مسعود مرسلپور با اشاره به اهیمت برگزاری هرچه باشکوه تر راه پیمائی امسال زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: دشمنان ما بصورت ویژه روی اختلاف افکنی و تفرقه بین شیعیان منطقه برنامه ریزی کرده اند و بی تردید راه پیمائی عظیم و میلیونی شیعیان در اربعین حسینی این توطئه ها را نیز خنثی خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اقشار مختلف مردم، خیرین، اصناف و کسبه، کشاورزان، صاحبان کارگاههای کوچک و صنایع بزرگ شهرستان همه ساله کمک های قابل توجهی را به این ستاد ارائه کرده اند و امسال نیز جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی عاشقان حضرت اباعبدالحسین(ع) همچنان در حال انجام است.

مرسلپور افزود: اسلامشهری ها مانند سنوات گذشته دو موکب نیز در مسیر نجف به کربلا راه اندازی کرده و اقدام به پذیرایی از زائران اباعبداله الحسین(ع) خواهند کرد.

رییس ستاد اربعین شهرستان اسلامشهر تاکیدکرد: همچنین با همکاری شرکت آب و فاضلاب اسلامشهر نیز تعداد زیادی آب آشامیدنی بسته بندی شده و بهداشتی در مسیر نجف به کربلا بین زائران اربعین حسینی توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه قرار است موکب ها و ایستگاه‌های اربعین اسلامشهر در کشور عراق، روزانه در چهار وعده از زائران اربعین حسینی پذیرایی کنند.

فرماندار اسلامشهر گفت: همچنین موکب های اسلامشهر به زائران اربعین حسینی خدمات اسکان موقت نیز ارائه می دهند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار