رئیس آموزش و پرورش شهرقدس :

شورای دانش آموزی نشانه شجاعت دانش آموزان برای حضور در جامعه است

شهرقدس(پانا)-رئیس آموزش و پرورش شهرقدس در بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی گفت: هرچه احساس مسئولیت ما بیشتر باشد جامعه ای بهتر خواهیم داشت و این اتفاق از طریق همین انتخابات های آزاد صورت میگیرد .

کد مطلب: ۸۶۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی نشانه شجاعت دانش آموزان برای حضور در جامعه است

صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرقدس با اشاره به ارزش والای شهیدان تصریح کرد:این امنیت و آرامش را مدیون خون شهیدانی هستیم که در راه دفاع از وطن خود جان دادند و به دشمنان متجاوز اجازه نداند که حتی به یک وجب از خاک ایران چیره شوند.شما در بعضی از اخبار می شنوید که گروه های تکفیری در کشورهای همسایه اغتشاش و جنگ به راه انداختند،اما در کشورما به برکت خون شهیدان مدافع حرم امنیت برقرار است.
وی در ادامه اظهارداشت:انتخابات در کشور ما بسیار اهمیت دارد و نشانه دموکراسی است ،یعنی هرفرد آزادانه میتواند یک فرد را نماینده خود کند و در این رابطه خداوند کریم می فرماید:سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خودشان بخواهند،یعنی اینکه ما انسان ها دارای عقل و شعور هستیم و خداوند انتخاب راه سرنوشتمان را به عهده خودما گذاشته است و ما قادر به رقم زدن آینده خود هستیم.
وی تصریح کرد: در برخی از کشورها انتخابات معنایی ندارد مانند عربستان .از همان ابتدا انقلاب مبنا کشور ما بر انتخابات آزاد بود و اکنون هم می بینید که انتخابات به درون مدارس ما هم راه پیدا کرده است.
رئیس آموزش و پرورش شهرقدس عنوان کرد: اینکه دانش آموزی این شجاعت را دارد که در امور مدرسه یاری گر مدیر و معاون باشد نشانه توانایی بارز دانش آموزان ما است وشما باید پشت این نیمکت های دانش آموزی احترام به یکدیگر و عزت نفس را بیاموزید که این دو نکته می توانند حلال مشکلات ما باشند و بخاطر داشته باشید که به هر چیزی که از این صندوق بیرون می آید باید احترام بگذارید.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار