مدیر آموزش و پرورش دیواندره در پیامی از دو نماینده مجلس شورای اسلامی تشکر کرد

دیواندره(پانا)-در راستای خدمات ارزنده علوی و دکتر فرشادان برای آموزش و پرورش دیواندره، مدیر آموزش و پرورش دیواندره در پیامی از این دو نماینده مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

کد مطلب: ۸۶۳۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش دیواندره در پیامی از دو نماینده مجلس شورای اسلامی  تشکر کرد

در راستای خدمات ارزنده و حمایت های علوی و فرشادان از آموزش و پرورش دیواندره، ناصح عبدی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در پیامی از این دو نماینده مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

عبدی در این پیام خطاب به نمایندگان مردم شهرهای سنندج، دیواندره و کامیاران اظهار داشت: امروز آموزش و پرورش به عنوان یک زیر ساختار اساسی برای کل جامعه نیازمند توجه جدی و اولویت دادن به آن است؛ چون ریل توسعه هر جامعه ای از آموش و پرورش آن می گذرد؛ لذا می طلبد همه آحاد جامعه بخصوص دلتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به این مقوله داشته باشند؛ تا اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت که همان رشد و تعالی جامعه است مهیا شود.

لذا در همین راستا واجب است و بر خود لازم می دانم که از خدمات ارزنده علوی و فرشادان در خصوص خدمات ارزنده و حمایت آنان از این مدیریت در حوزه های کمک مالی به مدارس زیر نرم و هوشمند سازی مدارس تشکر کنم؛ و برای آنان در ادامه راه خدمت صادقانه به سرزمینشان از درگاه خداوند متعال طلب عزت روز افزون کنیم.

ناصح عبدی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار