آموزش و پرورش از موفق‌ترین نهادهای پس از انقلاب است

کرمانشاه (پانا) - جلسه پیگیری مصوبات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مشاوران و معاونان مدیر کل و جمعی از ﻣﺴئولان آموزش و پرورش، صبح امروز در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۶۳۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش از موفق‌ترین نهادهای پس از انقلاب است

مجید یزدان‌پناه گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه برگزار شود و دستاوردهای حوزه‌ی تعلیم و تربیت به شکل ویژه‌ای به مردم معرفی گردد تا اثرگذاری این نهاد آموزشی و تربیتی، بیش از پیش برجسته و نمایان شود. قبول داریم که در بخش آموزش و پرورش کاستی‌هایی وجود دارد؛ اما باید در کنار نقدپذیری و رفع مشکلات موجود، خوبی‌های این نظام را هم ببینیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همه‌ی ما فرزندان ایران‌زمین هستیم و رنج‌های فراوانی را تحمل کرده‌ایم تا به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برسیم. پس باید با فکر جلو برویم و در راستای ایجاد تفکر آزاد جامعه گام برداریم و متانت، وقار و آرامش را سرلوحه‌ی تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم. باید با عزت و در اوج آبرو، دستاوردهای انقلاب را معرفی و برای این کار هزینه کنیم.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش در بخش پایانی سخنان خود با ﺗﺄکید بر این که آموزش و پرورش از موفق‌ترین نهادهای پس از انقلاب است، خاطر نشان کرد: همانطور که بزرگان حوزه‌ی تعلیم و تربیت، برای ماندگاری و سربلندی میهن، تمام تلاش خود را انجام می‌دادند، ما نیز باید جانشینان شایسته‌ای برای پیشکسوتان خود باشیم و این رسالت مهم را به خوبی به سرانجام برسانیم.

گفتنی است؛ اعضای حاضر در این جلسه، گزارش‌های حوزه‌ی کاری خود را ارائه کردند و به تفصیل آن را شرح دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار