نماینده ولی فقیه در استان زنجان

اقدامات اجرایی در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی صورت گیرد

زنجان(پانا)_نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه رهبری بر ضرورت توجه به سبک زندگی ایرانی- اسلامی تاکید کرده است، گفت: باید اقدامات اجرایی در خصوص این سبک زندگی در میان شهروندان زنجانی صورت گیرد.

کد مطلب: ۸۶۳۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات اجرایی در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی صورت گیرد

آیت اله علی خاتمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان طی سه سال گذشته مطالعاتی در خصوص نقاط قوت و ضعف فرهنگ زنجان صورت گرفته است، اظهار کرد: در انجام مطالعات علمی در خصوص مسائل فرهنگی، جزو استان های پیشگام هستیم و باید متناسب با تاکیدات رهبر انقلاب نسبت به آغاز اقدامات مهم در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی قدم برداریم.
وی با بیان اینکه فراخوان جمع آوری کتاب هر سال در زنجان اقدام مهمی خواهد بود، افزود: اگر این اقدام هر سال در استان عملیاتی شود، اقدام مهمی در حوزه کتاب خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه از اصحاب رسانه استان زنجان راضی هستیم، یادآور شد: نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان به صورت مناسبی برگزار شد، هرچند رسانه های استان به لحاظ تعداد آمار بالایی ندارند.
وی به نزدیکی اربعین امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: اقدامات فرهنگی در خصوص زائرین اربعین امام حسین(ع) توسط دستگاه های متولی مورد توجه باشد، واقعه اربعین تنها برای امام حسین(ع) برگزار می شود و حتی برای پیامبر نیز چنین مناسبتی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار