برگزاری میز خدمت درنماز جمعه شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه(پانا)- به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، میز خدمت در نماز جمعه به میزبانی اداره ورزش و جوانان فیروزکوه و با حضور پر شور روَسای هیئت های ورزشی شهرستان در محل مسجد جامع منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری میز خدمت درنماز جمعه شهرستان فیروزکوه

میز خدمت این هفته نماز جمعه به میزبانی اداره ورزش و جوانان فیروزکوه و با حضور پر شور روسای هیئت های کنگ فو،تکواندو، پهلوانی،زورخانه ای،وزنه برداری، دبیر بومی، محلی، بدنسازی، فوتبال، والیبال، رزمی، دو میدانی، مدیران و ورزشکاران در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

کاظم شادمهر، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در میز خدمت این هفته نماز جمعه به ارائه عملکردهای اداره ورزش و جوانان از مهر ماه سال گذشته تاکنون پرداخت و گفت: همایش تجلیل از قهرمانان استانی و کشوری پنج سال اخیر ورزش فیروزکوه که از رئیس فدراسیون و رئیس هیئت استان تهران نامه و یا حکم قهرمانی داشتند برگزاروهمایش تجلیل از مقام جوان و جوانان نخبه شهرستان به مناسبت روز جوان،میلاد حضرت علی اکبر(ع) و همچنین جشنی بسیار باشکوه به مناسبت سالروز پیوند حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور قریب به 400 نفر و 20 زوج جوان برگزار شد.
وی در ادامه، به شهروندان فیروزکوهی نوید راه اندازی هر چه زودتر ساختمان اداره ورزش و جوانان به نام خانه شطرنج را داد و افزود: ورزشکاران عزیز میتوانند پس از راه اندازی خانه شطرنج فیروزکوه؛ تمام یا بخشی از تمرینات ورزشی خود را در این سالن جدیدالاحداث انجام دهند که این سالن حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فقط کفپوش و انشعابات آب و برق و گاز آن ناتمام مانده است که به انید خدا هرچه زودتر راه اندازی میشود.
شادمهر خاطر نشان کرد: در مجموعه ورزشی آزادگان فیروزکوه پروژه تکمیل سرویس بهداشتی و رَختکَن آن به پایان رسیده و برج نوری و احداث سکوی تماشاگر در دست اقدام هستند که انشاالله احداث سکوی تماشاگران نیز تا سال آینده به پایان میرسد. و از دیگر پروژه ها میتوانیم به تکمیل کفپوش سالن شهر ارجمند و احداث ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان اشاره کنیم، که به امید خدا تا سال آینده اداره ورزش و جوانان به ساختمان اداری جدید منتقل میشود.
وی درباره فعالیت های اداره ورزش فیروز کوه در حوزه جوانان گفت: به دستور فرماندار شورای مشورتی تشکیل شده که دبیری این شوراها بر عهده اداره ورزش است و برای مشکلات مختلف شهرستان مقرر شد که ده کارگروه از قبیل مدیریت بحران، اشتغال، سرمایه گذاری، سلامت و امنیت غذایی، فضای مجازی، دانش آموزی، فرهنگی، ورزش و اوقات فراغت، آموزش و پژوهش، گردشگری، حوزه روستایی و عشایری که هر یک از این کارگروه ها ده الی 15 عضو و یک دبیر دارند که دبیر کارگاه ها هر پانزده روز با فرماندار حول موضوعات مختلف جلسه دارند و در این جلسات برای مشکلات شهرستان مشاوره میدهند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار