حضور مدیر کل دفتر توانبخشی و مراقبتی معاونت امور توانبخشی بهزیستی کشور در آموزش و پرورش شهریار

شهریار (پانا) - مدیر کل دفتر توانبخشی و مراقبتی معاونت امور توانبخشی بهزیستی کشور به منظور پیگیری حل مشکلات مدارس استثنایی شهرستان شهریار در آموزش و پرورش منطقه حضور پیدا کرد.

کد مطلب: ۸۶۳۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیر کل دفتر توانبخشی و مراقبتی معاونت امور توانبخشی بهزیستی کشور در آموزش و پرورش شهریار

در راستای پیگیری حل مشکلات مدارس استثنایی شهرستان شهریار جلسه ای با حضور رضایی مدیر کل دفتر توانبخشی و مراقبتی معاونت امور توانبخشی بهزیستی کشور سبزه گلین رئیس اداره بهزیستی شهریار و مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار در دفتر مدیریت آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از توجه مسئولان بهزیستی کشور به دانش آموزان مدارس استثنایی به تشریح موانع و مشکلات مدارس استثنایی در شهرستان شهریار پرداخت و عمده آنها را هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان بیان کرد .

در ادامه رضایی مدیر کل دفتر توانبخشی و مراقبتی معاونت امور توانبخشی بهزیستی کشور ضمن اعلام همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش بیان کرد : با توجه به مشکلات و موانع پیش رو در سازمان بهزیستی کشور در خصوص حل مشکل سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی اقدام می نماییم ولذا به همین منظور به همکاری فرمانداری ، شهرداری و آموزش و پرورش نیازمندیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار