رئیس پلیس پایتخت خبر داد

دستگیری 657 سارق و مالخر در شانزدهمین مرحله از طرح رعد

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 657 سارق و مالخر در اجرای طرح رعد خبر داد و گفت در این طرح 26 باند سرقت متلاشی شد.

کد مطلب: ۸۶۲۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 657 سارق و مالخر در شانزدهمین مرحله از طرح رعد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با حضور در نمایشگاه دستاوردهای پلیس پیشگیری در شانزدهمین مرحله از طرح رعد به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و گفت: در 48 ساعت گذشته همکارانم در پلیس پیشگیری طی هماهنگی با مقام قضائی 218 حکم را اجرا کردند که نتیجه آن دستگیری 657 سارق و مالخر است؛ همچنین 26 باند سرقت از جمله زورگیری، کیف قاپی و ... متلاشی شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه طرح رعد در حوزه‌های سرقت، قاچاق کالا و مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است، افزود: کل افراد دستگیر شده در این سه حوزه یک هزار و 443 نفر و تعداد باندهای متلاشی شده 34 باند است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تعداد پرونده‌های کشف شده در این مرحله از طرح رعد، اظهار کرد: یک هزار و 423 پرونده در این زمینه کشف شد که یک هزار و 99 فقره از پرونده ها در حوزه سرقت است. همچنین در این طرح 133 خودرو و 115 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ارزش اموال مسروقه مکشوفه 7 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه 204 نفر از سارقان دستگیر شده سابقه‌دار هستند، عنوان کرد: در حوزه قاچاق کالا 44 پرونده کشف و 16 قاچاقچی کالا دستگیر شدند که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده 11 میلیارد تومان برآورد شده است.

سردار رحیمی به اقدامات پلیس پایتخت در حوزه مواد مخدر در طرح رعد اشاره کرد و گفت: در طرح مذکور 133 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 454 نفر نیز تحت عنوان خرده فروشی و معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری شدند.

وی با اشاره به اینکه 41 نفر از محکومان فراری در این طرح دستگیر شدند، افزود: 8 باند توزیع و قاچاق مواد مخدر نیز در این راستا منهدم شده است.

رئیس پلیس پایتخت در پایان ارزش کل اموال کشف شده در مرحله شانزدهم طرح رعد را 18 میلیارد و 500 میلیون تومان بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار