در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: رفتار‌های کی‌روش آرامش تیم ملی را برهم زده است

کی‎‌روش طوری برخورد می‌کند که گویا در فوتبال ایران همه بد هستند و فقط خودش خوب است

تهران (پانا) – مهاجم دهه شصت تیم ملی ایران معتقد است جنجال‌ها و حاشیه‌سازی‌های سرمربی فعلی تیم ملی باعث برهم خوردن آرامش تیم در آستانه جام ملت‌ها خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: رفتار‌های کی‌روش آرامش تیم ملی را برهم زده است

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره چالش پیش‌آمده بین کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم ملی امید گفت: من نمی‌دانم هدف کی روش از این رفتارها چیست، او به ایران آمده است تا هدایت تیم ملی ایران را به دست بگیرد و این تیم را ارتقا بدهد اما ما از این مربی فقط چالش و درگیری می‌بینیم.

وی ادامه داد: او کار اصلی خودش را رها کرده است، کمترین تمرکز را بر روی تیم ملی ایران دارد و به جای آن با دیگران سر ناسازگاری دارد. در فوتبال ما گویا همه بد هستند و فقط کی روش خوب است. او قرار است یک قهرمانی برای ایران بیاورد و حالا به خاطر همین موضوع هر رفتاری که دوست دارد، انجام می‌دهد. به نظرم کی‌روش با این رفتار به کل مردم ایران توهین کرد. فدراسیون فوتبال او را با پول خوب استخدام کرده است و حالا قرار است تیم را برای جام ملت‌ها آماده کند اما با این رفتارها فقط آرامش تیمش را به هم میزند. این مربی با شفر، برانکو و مربی‌های داخلی درگیر است و فقط خودش را قبول دارد.

مهاجم تیم ملی ایران در دهه 60 افزود: در جام جهانی اگر شاگردان کی روش خوب بازی کردند به این دلیل بود که همان بازیکنان زیر نظر مربیان داخلی رشد کردند.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: کی روش زمانی که به ایران آمد قرار بود با مربیان داخلی تعامل کند و بر روی کار تیم‌های پایه نظارت داشته باشد اما من تا به حال ندیدم او این دو کار را انجام دهد و به جای آن دیدم که کی‌روش هر روز با مربی درگیر می‌شد و آرامش تیم ملی را بر هم می‌زند. نمی‌دانم تا کی فدراسیون قرار است در برابر این رفتارها سکوت کند و به کی‌روش میدان بدهد.

وی در پایان به بازی پرسپولیس مقابل السد اشاره کرد و گفت: قطعاً بازی خیلی سختی داریم، السد تمام توانش را به کار می‌گیرد تا در این مسابقه برنده شود و قهرمانی آسیا را از آن خود کند، از آن طرف پرسپولیسی‌ها هم سرشار از انگیزه هستند و با تمام توانشان بازی می‌کنم. به نظرم اگر پرسپولیس با اعتمادبه‌نفس باشد می‌تواند از پس این تیم بربیاید، پرسپولیس توانایی کسب قهرمانی آسیا را دارد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار