آموزش مهارت های خودآگاهی با اجرای طرح "نماد"

همدان (پانا) - چهارمین جلسه کمیته علمی اجرایی پروژه ی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) با حضور مدیرکل دفترامور اجتماعی، فرهنگی استاندار و اعضاء کمیته علمی اجرایی این طرح در استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت های خودآگاهی با اجرای طرح "نماد"

در این جلسه مهرداد نادری فر، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به اهمیت اجرای پروژه ی نماد، گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که شورای اجتماعی کشور آن را پیگیری کرده و شرایط و بسترهای لازم را برای تحقق تمام اهداف پیش بینی شده در این سند فراهم خواهد کرد، پروژه "نماد" است .

در ادامه عبداله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و دبیر کمیته علمی اجرای این طرح با تأکید بر اهمیت ورود به موضوع مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، گفت: در سال تحصیلی گذشته 12 آموزشگاه استان به صورت پایلوت مجری پروژه "نماد" را اجرا کرد و طی آن 2هزار و 542 نفر از دانش آموزان در 80 کارگاه آموزشی 2 ساعته تحت آموزش مهارت های ارتقایی قرار گرفتند.

جعفری افزود: با اجرای این طرح در سال گذشته 5هزار و 359نفر از والدین دانش آموزان در 120 کارگاه آموزشی مهارت های خودمدیریتی، خودآگاهی، مدیریت مشارکتی، مقابله با استرس و تنظیم هیجانات شناختی را آموزش دیده اند .

وی خاطرنشان کرد: همچنین 120 کارگاه آموزشی برای 319نفر از فرهنگیان در زمینه آموزش و غربالگری دانش آموزان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار