مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

جابجایی بیش از 989 هزار مسافر از استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 989 هزار مسافر توسط 141 هزار و 558دستگاه ناوگان در شش ماهه نخست امسال از استان جابه جا شده اند.

کد مطلب: ۸۶۰۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی بیش از 989 هزار مسافر از استان اردبیل

علی رحمتی درجریان بازدید از پایانه مسافری اردبیل با بیان این مطلب افزود : 58شرکت، موسسه و شعبات مسافری در استان در این زمینه فعال است که فقط 21مورد آن در مرکز استان مستقر می باشد .

وی تعداد رانندگان باری، مسافری، وانت بار و روستائی را برحسب حوزه فعالیتشان داخلی و بین المللی 11هزار و 365 نفر برشمرد و گفت : در شش ماهه نخست امسال برای 2 هزار و 285 راننده کارت هوشمند صادر شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه در مدت یاد شده از بیش از 2 میلیون تن کالا از استان به سراسر کشور جابجا شده و 154هزار و 833 بارنامه صادر شده است ، گفت: گندم ،سیمان، سیب زمینی ،آب معدنی ،گازوئیل ،گوجه فرنگی، هندوانه و انواع آرد ،ده کالای عمده ای هستند که از استان حمل شده اند .

وی تعداد شرکت های فعال حمل ونقل کالا و سیمان در سطح استان را 87 شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان فقط 31 شرکت مربوط به مرکز اردبیل است که تابه امروز خوشبختانه به همت نیروهای پرتلاش این اداره کل وضعیت حمل کالا و بار در استان عادی و روان می باشد .

عضو شورای ترافیک استان اهدای331 عدد کلاه ایمنی ، 229بسته چهارتایی شبرنگ مخصوص موتور سیکلت،91 عدد چراغ قوه ، 141عدد کپسول آتشنشانی و همچنین برگزاری 17جلسه همایش آموزشی را از اقدامات مهم این اداره کل برای کاربران آسیب پذیر جاده ای در 6ماهه امسال عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار