دستگیری سارقان حرفه ای خیابان پاستور نیشابور

نیشابور ( پانا )- فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای منازل و خودرو های خیابان پاستور و اعتراف به 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۵۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان حرفه ای خیابان پاستور نیشابور

"حسین دهقان پور" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام احدی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاها و خودرو پراید وی در محدوده خیابان پاستور این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سارقان با اطمینان از خالی بودن منزل حدود 530 میلیون ریال طلا به همراه خودرو پراید را سرقت و از محل متواری شده اند .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات پلیسی خود متوجه شدند تاکنون سرقت منزل، خودرو پراید و لوازم داخل خودرو نیز در خیابان پاستور به مرکز 110 اعلام شده و همین موضوع باعث حساسیت بیشتر ماموران شد .
دهقان پور خاطرنشان کرد: ماموران با استفاده از سرنخ های به جامانده و اشراف اطلاعاتی به یکی از سارقان سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از وقوع سرقت ها توسط این فرد با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به اینکه متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 7 فقره سرقت منزل، خودرو پراید، لوازم داخل خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت با کمک و همدستی دوستش اعتراف کرد، اظهار داشت پلیس در ادامه ضمن دستگیری همدست این سارق یک مالخر را نیز در این زمینه دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار