زنگ مهر عاطفه‌ها در شهرستان تربت حیدریه نواخته شد

تربت حیدریه(پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت : جشن مهر عاطفه‌ها در گسترش فرهنگ بخشش و صدقه دادن مؤثر است.

کد مطلب: ۸۵۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر عاطفه‌ها در شهرستان تربت حیدریه نواخته شد

معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش تربت حیدریه ، زنگ مهر عاطفه‌ها در شهرستان تربت حیدریه همزمان با سراسر کشور در دبستان غیر دولتی فرزانگان عادله و با حضورمعاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان و مسئولان شهری تربت حیدریه نواخته شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این مراسم زکات علم را نشر آن عنوان کرد و اظهار داشت: برخی افراد در این جامعه وجود دارند که متأسفانه به دلیل آنکه نمی‌توانند هزینه‌های تحصیل خود را تأمین کنند از تحصیل باز می‌مانند.

سعید نیرویی برگزاری جشن مهر عاطفه‌ها را در گسترش فرهنگ بخشش و صدقه دادن مؤثر دانست و افزود: لازم است دانش آموزان روزانه برای دفع بلا و کمک به نیازمندان مبالغی را به عنوان صدقه در نظر بگیرند.

ترکمان زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت حیدریه نیز در این مراسم ضمن اشاره به اجرای سه مرحله‌ای جمع‌آوری کمک‌های مردم اظهار داشت: مدارس تربت حیدریه برای جمع آوری هدایا و برگزاری زنگ مهر عاطفه‌ها در تربت حیدریه اعلام آمادگی کردند.که در این خصوص از همکاری آموزش و پرورش قدردانی میکنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار