معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان:

برنامه های هفته ملی کودک در مدارس ابتدایی استان کردستان اجرا می شود

سنندج(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک از 14 تا 20 مهرماه 97 در مدارس ابتدایی استان خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه هایی با شعار "آینده را باید ساخت " برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۵۹۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های هفته ملی کودک در مدارس ابتدایی استان کردستان اجرا می شود

صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان صبح امروز با اعلام این خبر گفت: برنامه ها و مراسم این هفته با رویکرد آموزشی و پرورشی متناسب با ارزش ها و فرهنگ ملی و محلی و احترام به شعائر ماه محرم برگزار می شود.

عبداللهی هدف از اجرای برنامه های هفته ملی کودک را برجسته سازی اهمیت دوران کودکی و ویژگی ها، نیازها و خواسته های کودکان امروز و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان علی الخصوص کودکان با نیازهای ویژه و توجه به هویت ملی و بهره گیری از آموزه های دین اسلام در رابطه با حقوق کودک عنوان کرد

وی در ادامه به محور های پیشنهادی و برنامه های ابلاغی به شهرستان ها و مناطق پرداخت و برگزاری نشست های تخصصی و علمی ترویجی با موضوعات مرتبط با کودکان، هم افزایی ظرفیت ها و. اجرای پروژه های مشترک بین سازمانی و...، برگزاری مراسم رسمی آغاز یا پایان هفته ی ملی کودک را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان برپایی غرفه های معرفی نهادهای اجتماعی مرتبط با موضوع کودک از طریق تعامل و هماهنگی با سایر سازمان ها ، تهیه کتاب ، بولتن و محصولات فرهنگی و برپایی نمایشگاهی از آثار مربیان و اولیای تربیتی و بزرگسالان با موضوع کودکان ، برگزاری نشست تخصصی کودک و حفاظت از محیط زیست ، ویژه برنامه کودک ، بازی و شادی با اجرای بازی های بومی و محلی و خلاق با هماهنگی دستگاههای مرتبط با کودک را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار