چگونه با یک اپلیکیشن امنیت تلفن همراه خود را افزایش دهیم؟

تهران (پانا) - اپلیکیشن جدیدی تحت‌عنوان NYC Secure برای کاربران نیویورکی منتشر شده تا بتوانند به وسیله آن، امنیت سایبری گوشی‌های آیفون و اندرویدی خود را افزایش دهند.

کد مطلب: ۸۵۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
چگونه با یک اپلیکیشن امنیت تلفن همراه خود را افزایش دهیم؟

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، پس از صدور دستور ویژه شهردار نیویورک به‌منظور افزایش و ارتقای امنیت سایبری شهروندان و کاربران ساکن در این شهر، حالا به نظر می‌رسد که این دستور به مرحله اجرایی رسیده و اپلیکیشن موبایلی برای کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون منتشر شده است تا به آن‌ها امکان بدهد به‌صورت آنلاین از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود در فضای مجازی محافظت کنند.

این اپلیکیشن که NYC Secure نام دارد، به‌صورت اختصاصی برای شهروندان و کاربران نیویورکی توسعه داده شده و هیچ نیازی به اتصال به اینترنت ندارد.

این اپلیکیشن به کاربران موبایل هشدار می‌دهد که هنگام اتصال به مودم‌های ناشناس و اینترنت وایرلس که احتمال آلودگی آن به بدافزار و ویروس‌های رایانه‌ای وجود دارد، بیش‌تر مراقب اطلاعات خصوصی خود باشند و درصورت شناسایی بدافزار هنگام دانلود فایل یا برنامه خاصی، از آن‌ها می‌خواهد که از دانلود و نصب اپلیکیشن یا فایل‌های موردنظر انصراف دهند.

نصب، دانلود و استفاده از این اپلیکیشن امنیتی به‌صورت کاملا رایگان است و کاربران قادر خواهند بود با دریافت این برنامه تنها ظرفیت ۴ الی ۶ مگابایت برروی اندروید و ۳ الی ۵ مگابایت برروی سیستم عامل iOS را اشغال کرده و از آن به‌منظور ارتقای سطح امنیتی گوشی هوشمند خود بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار