معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست گفت:

برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته سالمندان در شهرری

شهرری(پانا)- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ملی سالمند در منطقه و با هدف هویت بخشی و تقویت جایگاه سالمندان خبر داد .

کد مطلب: ۸۵۹۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته سالمندان در شهرری

حجت الاسلام معبودی در این رابطه اظهارکرد: به مناسبت فرارسیدن روز جهانی سالمند با همکاری و هم اندیشی کانون سالمندان شهرری ویژه برنامه هایی تدوین شده که همزمان با این ایام در محلات 20 گانه اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: اجرای این برنامه های سلامت محور، گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف سلامت اجتماعی و روانی شهروندان است و فصل تازه ای در هویت بخشی و تقویت جایگاه سالمندان در جامعه گشوده خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 هدف از اجرای این ویژه برنامه ها را هویت بخشی و بازآفرینی نقش سالمندان در جامعه، افزایش انگیزه و روحیه امید به زندگی در سالمندان ، تقویت نقش کانون سالمندان شهر تهران و تکریم و تقدیر از مشارکت اجتماعی و فرهنگی سالمندان عنوان کرد.

شایان ذکر است ،ارائه خدمات مشاوره و غربالگری فشار خون ویژه سالمندان در مترو شهر ری و جوانمرد قصاب، برگزاری دورهمی و گفتگو در شهربا محوریت موضوعات سالمندی ، عیادت اعضا و دبیران کانون سالمندان مناطق و محلات از سالمندان بیمار و ناتوان در سطح محله و منطقه ، دیدار اعضا و دبیران کانون سالمندان مناطق و محلات از سالمندان پیشکسوت و نخبه در رشته های گوناگون فرهنگی، ورزشی، هنری ، تبریک و اهدای گل به مناسبت هفته سالمند به سالمندان محلی توسط دبیر و اعضای کانون جوانان و سالمندان در سطح بوستانها و معابر پرتردد محلی و منطقه ای و مترو جوانمرد قصاب و دعوت به عضویت در کانون سالمندان از جمله ویژه برنامه های اجرایی در منطقه است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار