دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال

مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی بندرترکمن با شرکت ۱۵ تیم برگزار می‌شود

گرگان (پانا) - مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی تک‌ستاره بندرترکمن با شرکت ۱۵ تیم از ۶ کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی بندرترکمن با شرکت ۱۵ تیم برگزار می‌شود

نادر انصاری در حاشیه جلسه ستاد اجرایی مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی تک‌ستاره در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این رقابت‌ها از روز 11مهرماه با شرکت 15 تیم از 6 کشور در بندرترکمن آغاز می‌شود.

وی افزود: 8 تیم از کشورمان و تیم‌هایی از کشورهای قزاقستان، ساحل عاج، تایلند، عمان و جمهوری چک در این رقابت‌ها در یک جدول اصلی باهم رقابت خواهند کرد و با توجه به انصراف برخی تیم های جدول مقدماتی حذف شده است.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در 2 روز نخست 8 بازی صبح و بعدازظهر براساس قرعه برگزار و در روز چهارم نیز دیدارهای رده‌بندی و فینال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش والیبال ساحلی در استان گلستان فعال است و ظرفیت خوبی دارد، اظهارداشت: از امروز نهم مهرماه ورود تیم‌ها را داریم و 15 تیم در تورجهانی تک ستاره بندر ترکمن باهم رقابت می‌کنند.

انصاری با بیان اینکه 10 داور ملی این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند، افزود: جلسه آموزشی داوران اصلی، منشی و خط نگهداران فردا برگزار خواهد شد.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه چندین تیم از حضوردر تورجهانی تک ستاره بندرترکمن انصراف دادند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه تیم‌ها در جدول اصلی قرار گرفتند و جدول مقدماتی مسابقات را نخواهیم داشت، مسابقات دوستانه‌ای را برنامه‌ریزی کردیم که ضمن آماده شدن تیم‌های شرکت‌کننده تمرین مناسبی برای عوامل اجرایی و فنی مسابقات نیز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار