مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور :

دانشگاه فرهنگیان مرکز تعلیم و تربیت معلمین موفق کشور است

ارومیه (پانا) : مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت : دانشگاه فرهنگیان مرکز تعلیم و تربیت معلمین موفق کشور است.

کد مطلب: ۸۵۸۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان مرکز تعلیم و تربیت معلمین موفق کشور است

سید کامران میرمعینی فر در مراسم گرامیداشت آغاز سالتحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی اظهار داشت : حضور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آینده تعلیم و تربیت کشور موثر و درخشان خواهد بود.

میرمعینی فر ادامه داد : با بکارگیری از تمام ظرفیت این دانشگاه در جامعه نقش موثر معلمی نمایان می شود.

وی گفت : دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید بدانند که در چه جایگاه مهمی از جامعه قرار دارند و تمام تلاش خود را برای موفقیت خود در این راه انجام دهند.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور کارگروهی را راههای پیشرفت کشور دانست و اظهار داشت : در طول تحصیل باید الگوهایی برای تدریس داشته باشیم که لازمه اینکار مطالعه و تحقیق و انجام دادن کار گروهی است.

وی تاکید کرد : باید رشادت های شهدای تربیت معلم را الگو خود قرار داده و بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته که مسئولیت این جایگاه ویژه بر عهده دانشجویان است.

میرمعینی فر به حضور معلمان دانشگاه فرهنگیان در جامعه اشاره کرد و گفت : معلمینی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده اند به مراتب موفق تر بوده و با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمانی موفق نیاز به حمایت و پشتیبانی می باشند.

عاطفه پاییز مدیر پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان نیز در این مراسم اظهار داشت : همگی در تلاشیم برای ایجاد محیطی امن و ایده آل برای دانشجویان فراهم کنیم.

وی ادامه داد : از دانشجویان انتظار می رود با همکاری در تمامی زمینه ها برای پیشرفت و ارتقای سطح کیفی این دانشگاه تمام تلاششان را بکار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار