در راستای تکریم ارباب رجوع « میز خدمت» در اداره کل آموزش وپرورش استان لرستان استقرار یافت

خرم آباد ( پانا ) - در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و براساس تصویب نامه ی شورای عالی اداری باعنوان حقوق شهروندی درنظام اداری،میز خدمت به ‏منظور خدمت رسانی بهینه و مطلوب به عموم مراجعین و تسریع در ارائهء خدمات ، در این اداره کل مستقر شد .

کد مطلب: ۸۵۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
در راستای تکریم ارباب رجوع « میز خدمت» در اداره کل آموزش وپرورش استان لرستان استقرار یافت

مدیرکل آموزش وپرورش استان لرستان با اشاره به ضرورت تسریع در ارائه خدمات به مراجعین گفت : تمامی معاونین و کارشناسان بر اساس برنامه زمان بندی شده در میز خدمت حضور یافته و با تمام توان و به نحو مطلوب پاسخگوی مراجعین محترم خواهند بود .

رضا زینی وند مقدم اظهارکرد:میز خدمت با هدف ارائه خدمات به موقع ،سریع و آسان به مراجعه کنندگان در این اداره راه اندازی شده که کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت، وتسریع در امر خدمت رسانی از ویژگی های میز خدمت می باشد.

وی تصریح کرد: مردم می توانند با مراجعه به این اداره و ارائه راهنمایی های لازم در میز خدمت کارهای اداری خود را به راحتی و بدون اتلاف وقت به انجام برسانند.

وی در پایان افزود :این طرح که به صورت کشوری و از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است در آموزش و پرورش لرستان نیز با تشکیل میز خدمت اجرایی گردید.

گفتنی است ؛ ارایه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواست های مراجعین ، انجام امور و درخواست های متقاضیان در صورت امکان، در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان خدمت نهایی به مراجعین ، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین ، هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط از خدمت ارائه شده در میز خدمت می باشد.

لازم به ذکر است ؛ هر روز یکی از معاونان اداره کل در اتاق میز خدمت جهت پاسخگویی به ارباب رجوع و هدایت و راهنمایی آنان مستقر می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار