در گفت و گو با پانا

تهیه کننده برنامه گراما فیلم : مخاطب حس نوستالژیک خودش را در گرامافیلم دنبال می کند

تهران (پانا) - ناهید دل آگاه تهه کننده برنامه «گراما فیلم» شبکه آی فیلم معتقد است، شبکه آی فیلم امرز به یگ دایره المعارف سینمایی تبدیل شده است.

کد مطلب: ۸۵۷۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تهیه کننده برنامه گراما فیلم : مخاطب حس نوستالژیک خودش را در گرامافیلم دنبال می کند

شبکه آی فیلم تا به این جای کار به خوبی توانسته جایگاه خود را بین مخاطبان فارسی، عربی و انگلیسی، تاجیک و افغان در اقصی نقاط دنیا تثبیت کند و بیننده داشته باشد. محصولات شبکه آی فیلم فقط به سریال های نمایشی محدود نمی شود بلکه این شبکه تولیدات برنامه های دیگری را نیز در دستور کار دارد که از جمله می توان به برنامه خارج از کادر، آی فیلمی ها، مسابقه نما به نما، کافه فیلم، سینما آی فیلم، پشت صحنه و شما و آی فیلم اشاره کرد. پای صحبت تهیه کننده برنامه گرامافیلم نشستیم و از نحوه همکاری وی با این شبکه و کارهای آینده اش پرسیدیم.
تهیه کننده برنامه «گرامافیلم» نیز درباره حضور خود در شبکه آی فیلم اظهار داشت: به دعوت مدیر تولید شبکه آی فیلم مشغول به کار شدم. شبکه آی فیلم با دعوت از چند تهیه کننده برای تولید برنامه ها کاری بسیار جذاب و تاثیرگذار انجام داده است. آنها آی فیلم را به یک دایره المعارف سینمایی تبدیل کرده اند.
ناهید دل آگاه درباره برنامه گرامافیلم عنوان کرد: تا به امروز برنامه درباره موسیقی زیاد داشته ایم اما جای برنامه ای که به موسیقی در سطح عامه مردم بپردازد و به مساله فرهنگی، علمی و تفریحی توجه داشته باشد، خالی بود.
دل آگاه اظهار امیدواری کرد که آی فیلم از این که هست موفق تر باشد و افرادی که با اخلاق و رفتار و برخودشان قصد ضربه زدن به این شبکه را دارند ناموفق شوند و شکست بخورند.
این تهیه کننده ادامه داد: برنامه گرامافیلم در جذب مخاطب بسیار موثر است چرا که وقتی بیننده شاهد سریال است و میان برنامه ای مثل گرامافیلم روی آنتن می رود نه تنها از پای تلویزیون بلند نمی شود که حتی یک حس نوستالوژی و همذات پنداری پیدا می کند.
وی ساخت برنامه هایی درباره ورزش را در شبکه آی فیلم لازم دانست و ادامه داد: تولید برنامه های ورزشی نه به صورت تخصصی بلکه به صورت عام مفید خواهد بود.
دل آگاه افزود: ساخت مستندپرتره های کوتاه در هر شبکه ای لازم است و دوست دارم مستند پرتره ای درباره آدم هایی بسازم که دستاوردهای ویژه و خاصی دارند. حتی این افراد اگر در روستاها و شهرهای دورافتاده باشند که بهتر است چرا که هم به آنها و خانواده هایشان حس و حالی خوب می دهد و هم جهان شمول بودن آی فیلم را نشان می دهد.
این تهیه کننده درباره بازخورد مخاطبان برنامه گفت: با توجه به این که تاکنون 5 قسمت از گرامافیلم پخش شده است بازخوردهای خوبی گرفته ام و شاید یک قسمت از برنامه را در نظرسنجی مخاطبان قرار دهیم تا میزان جذابیت برنامه را بسنجیم. مساله مهمی که در برنامه سازی حائز اهمیت است در وهله اول معرفی و بعد جذابیت و در آخر هم نتیجه گیری است.
دل آگاه پخش تیزر برنامه های آی فیلم در سایر شبکه های صداوسیما را در جذب مخاطب بسیار مهم دانست و گفت: با پخش تیزر در دیگر شبکه ها به جرات می توانم بگویم که مخاطبان آی فیلم تا 70 درصد افزوده خواهند شد.
دل آگاه درباره تولیدات آینده اش برای آی فیلم گفت: دوست دارم مستندپرتره ای درباره آدم هایی که کارهای شاخص انجام داده اند بسازم. البته منظورم بازیگران و چهره های شاخص نیست بلکه آدم های معمولی که در حوزه های تخصصی خود همچون صنایع دستی کارهای شاخص و جذابی را ارائه داده اند.
وی اظهار امیدواری کرد که با تامین بودجه لازم امکان ساخت آثار نمایشی مختص آی فیلم در این شبکه مهیا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار