به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - ایثارگران و رزمندگان آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی به مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۵۷۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان آموزش و پرورش آذربایجان غربی در هشت سال دفاع مقدس به همت معاونت پرورشی و فرهنگیکانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اداره روابط عمومی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی، رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا، معاونین مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از رزمندگان و ایثارگران این اداره کل در سالن اندیشه برگزار شد.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش پرورش آذربایجان غربی در این نشست گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای زنده شدن خاطرات رزمندگان و گرامیداشت ایثارگری ها و رشادت های آنان است و باید این ایام را برای انتقال مفاهیم و ارزش های آن دوران به نسل جدید با شور و برنامه ریزی بهتری گرامی بداریم.


قدرت اله قاسمی در خصوص ویژگی های رزمندگان نیز گفت: مسئولیت پذیری، تقوا، از خودگذشتگی ، عدم توجه به امورات دنیوی و غیرتمندی از ویژگی های رزمندگان دوران جنگ بود که همه این موارد نیاز های امروز جامعه می باشند.


وی دفاع مقدس را محفلی با عرصه های مختلف دانست و گفت: نگهداری از میراث و ارزش های دفاع مقدس یکی از عرصه های متعدد این دوران است و باید یادگارهای دنیوی و فرهنگی رزمندگان، شهدا و ایثارگران به خوبی حفظ شوند.


قاسمی گفت: شهدا همه اعمال خود را با خط کشی به نان خط کش حلال و حرام انجام می دادند، رزمندگان دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات بزرگترین خروجی هار ا داشتند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش پرورش آذربایجان غربی در پایان گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان نیز برای انتقال مفاهیم و درک ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید در سال گذشته بیش از 30 هزار دانش آموز را راهی اردوهای راهیان نور می سازد.


در پایان این مراسم از 60 رزمنده و ایثارگر اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار