رئیس دبیرخانه حقوق شهروندی :

منشور حقوق شهروندی امید اجتماعی را افزایش می دهد

اردبیل (پانا) - رئیس دبیرخانه حقوق شهروندی گفت: دولت تدبیر و امید با اجرایی کردن منشور حقوق شهروندی قصد بالا بردن شاخص های امید اجتماعی در جامعه را دارد.

کد مطلب: ۸۵۷۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
منشور حقوق شهروندی امید اجتماعی را افزایش می دهد

مونس کشاورز در نشست حقوق شهروندی در نظام اداری در اردبیل افزود: ضروری است اندیشمندان و صاحبنظران به کمک دولت بیایند و برای بهبود امید اجتماعی راهکارهای لازم را ارائه دهند.
وی با بیان اینکه توسعه مطالعات علمی در حقوق شهروندی الزامی است افزود: نهاد‌های مذهبی، سازمان‌های مردم نهاد و صاحب‌نظران دانشگاهی می‌توانند در این باره تاثیر گذار باشند .
رییس دبیرخانه حقوق شهروندی اظهار داشت: شاخص های کمی و کیفی حقوق شهروندی مورد پایش قرار گرفته و بصورت دقیق در اسفندماه تدوین خواهد شد.
وی نقش سازمان‌های مردم نهاد را در تحقق حقوق شهروندی موثر دانست و گفت: دستگاه‌های اداری می‌توانند انجمن‌های علمی و سازمان‌ءهای مردم نهاد را در ارتباط با آموزش حقوق شهروندی یاری دهند.
کشاورز گفت: براین اساس دولت تدبیر وامید با حمایت از سازمان های مردم نهاد تلاش دارد تا از توانمندی و نقش جوانان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.
وی بیان کرد: جامعه ایرانی بعنوان یک جمعیت جوان، خواسته و مطالبات زیادی دارد و دولت نیز برآورده شدن این خواسته‌ها را دراولویت برنامه های خود قرارداده است.
رئیس دبیرخانه حقوق شهروندی با بیان اینکه دغدغه اصلی دولت تامین رفاه جوانان است افزود: سازمان های مردم نهاد می‌توانند بعنوان حلقه اتصال دولت و مردم نقش اساسی را در پیشبرد اهداف جوانان ایفا کرده و ایده ها و افکار خود را جهت پشبرد اهداف مورد نظر در عرصه اجتماعی به نمایش بگذارند.
گفتنی است در این نشست صاحبنظران و کارشناسان حاضر درباره منشور حقوق شهروندی تبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار