رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان اعلام کرد:

سرویس دانش آموزان استثنایی خوزستان نیازمند تامین اعتبار یک میلیارد تومانی

اهواز (پانا) - رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از لزوم اختصاص یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای تامین هزینه سرویس دانش آموزان استثنایی استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سرویس دانش آموزان استثنایی خوزستان  نیازمند تامین اعتبار  یک میلیارد تومانی

علی ممبینی در خصوص تامین هزینه سرویس دانش‌آموزان مدارس استثنایی در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: بر اساس اعتبار اختصاص داده شده از طریق آموزش و پرورش، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برای تامین هزینه سرویس، فشار کمتری به والدین دانش‌آموزان استثنایی وارد شود.

وی در ادامه افزود: سال گذشته حدود 100 درصد هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در مناطق محروم و حدود 80‌درصد این هزینه در دیگر مناطق توسط آموزش و پرورش پرداخت شده است.

ممبینی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای تامین هزینه سرویس دانش آموزان مدارس استثنایی از سوی آموزش و پرورش اختصاص یافت، گفت: امسال حداقل به همین میزان اعتبار برای تامین هزینه سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی نیاز داریم. البته هنوز مبلغ دقیقی برای سال تحصیلی جدید ابلاغ نشده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در پایان با بیان اینکه حدود 70 مدرسه استثنایی در سطح استان وجود دارد، خاطر نشان کرد: در شهر اهواز با توجه به اینکه مدارس استثنایی در شهر پراکنده هستند و دانش‌آموزان از نقاط مختلف شهر به مدارس می‌آیند، همه دانش‌آموزان از سرویس ایاب و ذهاب استفاده می‌کنند. بنابراین از کسانی که در این زمینه می‌توانند به ما کمک کنند، به ویژه شهرداری اهواز، خیرین و دیگر دستگاه‌ها می‌خواهیم که در تامین بودجه سرویس این مدارس کمک کنند.

گفتنی است؛ حدود پنج هزار دانش‌آموز استثنایی در استان خوزستان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار