معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ری :

اقدامات جدی درخصوص بازسازی مدارس شهرری اجرا میشود

شهرری(پانا)- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ری گفت: در فرمانداری پیگیر ایجاد مجمع خیرین شهرستان هستیم که درخصوص بازسازی مدارس نیز اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۸۵۷۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات جدی درخصوص بازسازی مدارس شهرری اجرا میشود

مجتبی خانجانی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: تامین نیروی انسانی مهمترین محور شورای آموزش پرورش بود و در مقطع ابتدایی مشکل داشتیم که این موضوع مرتفع شد و امروز اول مهر همه کلاسها در مدارس شهرستان ری معلم دارند.
وی بحث سرویس های مدارس را دومین محور شورای آموزش پرورش عنوان کرد و افزود: شهرداری منطقه بیست برای ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان کار ویژه ای انجام داده و همزمان با آغاز سال تحصیلی نرم‌افزار موقعیت یابی آنی سرویس مدارس ری را راه‌اندازی کرده است که این نرم افزار تمام نقاط توقف، حرکت، سرعت و مراحل مسیر را کامل گزارش می دهد و اولیا در جریان وضعیت حرکت سرویس قرار می گیرند.
معاون سیاسی فرمانداری ری ادامه داد: بحث ساماندهی وضعیت داخلی کلاسها و مدارس با تلاش آموزش و پرورش و همکاری سایر ارگانها انجام شده و همچنین مشکلاتی که معلمان بخش فشافویه در ایاب و ذهاب داشتند از یک ماه پیش پیگیری شد و مطالباتی را که پیمانکاران ایاب و ذهاب داشتند مرتفع و هزینه ها پرداخت شد.
خانجانی درخصوص مدارس کهنسال که نیاز به تخریب و بازسازی دارند، تصریح کرد: مدارس قدیمی به هر حال در همه جا وجود دارد اما در کنار آن شهرری بهترین خیرین مدرسه ساز را دارد و بطور متوسط هر ماه یک مدرسه تحویل می دهند که از لحاظ نهضت مدرسه سازی سرانه قابل توجه و قابل قبولی در کشور است.
وی با بیان اینکه دو شیفته بودن مدارس شهرری به دلیل جمعیت زیاد شهرستان و در حاشیه تهران قرار گرفتن است، گفت:در فرمانداری پیگیر ایجاد مجمع خیرین شهرستان هستیم که یک بخش آن شامل مدرسه سازی می شود و بخش های دیگری نیز از جمله بهداشت و درمان را شامل می شود که من از تمام عزیزانی که شهروند شهرری هستند و یا علاقه به شهرری دارند دعوت می کنم عضو این مجمع خیرین شوند که از این پس ساماندهی این موضوع را نیز داشته باشیم که حتما در بازسازی مدارس نیز اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار