مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

نشاط و پویایی لازمه ضروری هر جامعه ای است

یزد (پانا) - مراسم استانی زنگ خانه در مدرسه ویژه مدارس شبانه روزی باحضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد،فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان استان در دبیرستان دخترانه دوره اول صادقی نژاد سریزد مهریز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۷۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشاط و پویایی لازمه ضروری هر جامعه ای است

دیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی اهواز گفت: مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان اجرای سند تحول بنیادین است.

" عباسعلی دانافر " افزود: ما باید شهروندانی تربیت کنیم که علاوه بر داشتن علم برای زندگی آماده باشند و از نظر رشد اخلاقی، عاطفی، سیاسی و اجتماعی هم تکامل یافته باشند.

دانافر با اشاره به عدالت آموزشی در آموزش و پرورش استان گفت: محرومیت و دور دست بودن از مرکز شهر و استان، کمبود امکانات و تسهیلات، تبعیض جنسیتی و نداشتن بضاعت مالی نباید مانع از تحصیل و رشد و پیشرفت دانش آموزان شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: نشاط و پویایی لازمه ضروری هر جامعه ای است و مدارس ما باید از فضای شاد و جذابی برخوردار باشد تا این احساس شادابی و نشاط در دانش آموزان نهادینه شود.

وی رمز موفقیت را استعداد، تلاش و حمایت دانست و افزود: باید فطرت مسئولیت پذیری، خداجویی، خداباوری و خودباوری در دانش آموزان تقویت شود.

" سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حمایت از دانش آموزان مدارس شبانه روزی از اولویت های اصلی است گفت: مدارس شبانه روزی موقعیت خوبی را برای ادامه تحصیل دانش آموزان درروستاهای دور و نزدیک فراهم نموده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار