مسئول بازسازی عتبات عالیات و موکب امام صادق(ع) اردستان: 

خدمات دهی ۶۱ موکب استان اصفهان در کربلا همزمان با اربعین حسینی

اردستان،اصفهان(پانا)-مسئول بازسازی عتبات عالیات و موکب امام صادق(ع) اردستان از خدمات ۶۱ موکب از استان اصفهان در ایام اربعین حسینی به مردم خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
خدمات دهی ۶۱ موکب استان اصفهان در کربلا همزمان با اربعین حسینی

حسن زارعی درجلسه ستاد اربعین شهرستان در فرمانداری اظهار کرد: ستاد اربعین با پنج کمیته انتظامی، فرهنگی آموزشی، اعزام، جذب و مشارکت وبهداشت و درمان شکل گرفته که برای اعزام و خدمات دهی کار خود را آغاز کرده است.

مسئول بازسازی عتبات عالیات و موکب امام صادق(ع) اردستان گفت: سال گذشته موکب امام صادق(ع) اردستان در محل کربلا تعهد خدمات ۳۵۰نفر در روز را داشته که امسال تعهد خدمات آن به ۷۰۰نفر رسیده است.

وی افزود: با توجه به نیازهای مالی که برای موکب وجود دارد و خروج گوشت قرمز و سفید، روغن و برنج خروج آن از کشور ممنوع بوده که این مشکل بزرگی برای خدمات دهی است که باید در سطح کلان آن را برطرف کنند.

زارعی با بیان اینکه از شهرستان اردستان بیش از یکهزار نفر زائر برای اربعین اعزام می شوند، تصریح کرد: تعداد ۶۱ موکب از استان اصفهان در اربعین به مردم خدمات می دهند.

مسئول بازسازی عتبات عالیات و موکب امام صادق(ع) اردستان خاطرنشان کرد: برای ارائه بهتر خدمات به زائران نیاز مبرم به کمک مالی، ژنراتور برق و خودروی دارای سردخانه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار