بهره برداری از دو مدرسه سما واحد مراغه

مراغه (پانا)-با حضور مسئولین آذربایجان شرقی ،ساختمان 2پیش دبستانی و دبستان و دبیرستان دخترانه سما واحد مراغه به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۵۶۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از دو مدرسه سما واحد مراغه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این دو مدرسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8سال دفاع مقدس گفت: مقاومت و ایستادگی رمز عبور از توطئه های دشمنان است.

جوانپور با بیان اینکه رویکرد مدارس سما به سمت و سوی مسائل فرهنگی و ارتقای فرهنگی است ،افزود : دانشگاه آزاد اسلامی جهت پیاده سازی اهداف مدارس سما و تربیت فرزندان این مرزو بوم امکانات خود را در اختیار این مجموعه قرار داده و خواهد گذاشت.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 20درصد دانش آموزان این شهرستان در مدارس غیر دولتی مشغول تحصیل هستند افزود : از این تعداد یک هشتم دانش آموزان در مدارس سما تحت پوشش تحصیلی هستند.

جلیل اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش بایستی به نیازهای متعدد ،پاسخ های متعدد بدهد ،خاطر نشان کرد: یکی از مولفه های مدارس غیر دولتی آموزش نیروی انسانی و توجه به حوزه سخت افزاریست.

رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد مراغه نیز در این مراسم گفت : هم اکنون هزار دانش آموز مراغه ای در کلیه مقاطع تحصیلی تحت پوشش مدارس سما این شهرستان قرار دارند.

حمید کاظمی مطلق با اشاره به اینکه یکی از مشکلات این مجموعه کمبود فضای آموزشی بود ،افزود : با بهره برداری از این دو مدرسه ،فضای آموزشی مدارس سما از 2500متر مربع به 4200مترمربع افزایش یافت.

وی در ادامه ،سیاست مدارس سما مراغه را نوآوری و ایجاد مدارس هوشمند ،مهارت محوری و مهارت پروری با رویکرد تربیت اسلامی عنوان کرد و افزود : توجه به آموزش مهارت زندگی و ظهور استعداد یابی محوریت برنامه های این مجموعه خواهد بود.

وی ادامه داد: ایجاد مرکز زبان های انگلیسی و تاسیس مرکز نجوم مرکز سما از اولویت های کاری این مجموعه در آینده نزدیک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار