برگزاری صبحگاه مشترک کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی ناحیه 2 مشهد

مشهد(پانا)- به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی با حضور فرمانده و جانشین بسیج فرهنگیان خراسان رضوی، فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر و مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد، معاونین ، یگان‌های منتخبی از بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در محوطه دبیرستان شاهد فردوسی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری صبحگاه مشترک کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی ناحیه 2 مشهد

صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی با حضور سرهنگ وطن‌دوست فرمانده بسیج فرهنگیان خراسان رضوی، سرهنگ جهان‌بین جانشین فرمانده بسیج فرهنگیان استان، سرهنگ موحدنیا فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر و مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد، معاونین ، یگان‌های منتخبی از بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در محوطه دبیرستان شاهد فردوسی برگزار شد.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ مشهد ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال دفاع جانانه ملت سرافراز، سرداران رشید اسلام و رزمندگان دلاور است، تقارن این روزهای خاطره‌انگیز یک پیام برای ما فرهنگیان و دانش آموزان دارد و آن پیام این است که آموزش هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود زیرا تعلیم و تربیت همواره جاری است.

محسن روحانی نیا به حادثه تروریستی در 31 شهریور امسال اشاره کرد و افزود: حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم می‌کنیم و برای شهدای این جنایت مذبوحانه آرزوی علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل از حضرت حق آرزومندیم.

وی گفت: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد. ما مردمی صلح‌طلب بوده و هستیم اما در مقابل تهاجمات و ظلم دشمنان داخلی و یا خارجی مقاومت می‌کنیم و از آرمان‌های شهدا و دستاوردهای انقلاب کوتاه نخواهیم آمد.

ایشان در پایان توصیه و درخواستی از دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی داشت و اظهار نمود: از شما دانش آموزان می‌خواهم با جهاد علمی بر افتخارات میهن اسلامی افزوده و پرچم مقدس ایران اسلامی را بر قلل مختلف علم به اهتزاز درآورید. فرهنگیان عزیز هم بر لزوم روایت هنرمندانه، تبیین هوشمندانه و واقع‌گرایانه دوران دفاع مقدس از آغاز تا فرجام، اقدام کنند. وظیفه ما انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و دانش آموزان این مرزوبوم است.

در ادامه این مراسم فرمانده بسیج فرهنگیان استان خراسان رضوی در جمع بسیجیان گفت: مطالعه تاریخ اگر همراه با عبرت‌های آن نباشد بی‌ثمر خواهد بود، 8 سال دفاع مقدس به ما اثبات کرد که یک ملت می‌تواند با داشته‌های خود بر روی پا ایستاده و در مقابل ظالمان جهان ایستادگی کند، مشروط بر آنکه وحدت، همدلی، و هماهنگی بین آن ملت وجود داشته باشد.

سرهنگ وطن‌دوست از درس‌های 8 سال دفاع مقدس گفت و افزود: دفاع مقدس به ما درس‌های از جنس ایثار، شهادت، شجاعت، صبر و بردباری و ... آموخت. کشور ما در حال حاضر درگیر جنگ اقتصادی است و نیاز دارد با عبرت‌هایی که از 8 سال دفاع مقدس گرفته‌ایم، پیروز این میدان هم باشیم.

در انتهای این مراسم میهمانان از نمایشگاه دفاع مقدس که در حاشیه این مراسم برگزارشده بود بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار