سینماگران جنگ مهمان رادیو تهران می شوند

تهران (پانا) - بهروز افخمی، محمدعلی باشه آهنگر، مسعود ده نمکی و احمدرضا درویش به مناسبت هفته دفاع مقدس امشب مهمان رادیو تهران، ویژه برنامه «سینما تهران» می شوند.

کد مطلب: ۸۵۶۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سینماگران جنگ مهمان رادیو تهران می شوند

اسماعیل باستانی تهیه کننده، با اعلام این خبر گفت: برنامه «نقطه سرشب» شب های یکشنبه از ساعت 22 در حوزه سینما و زیر عنوان «سینما تهران» تهیه و پخش می شود، در این برنامه با کارگردانان و بازیگران فیلم های درحال اکران سینما گفت وگو خواهد شد. امشب به مناسبت هفته دفاع مقدس سینماگران جنگ از جمله بهروز افخمی، محمدعلی باشه آهنگر، مسعود ده نمکی و احمدرضا درویش مهمان این برنامه هستند.

بهروز افخمی، کارگردان فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» نیز از جمله کارگردانانی است که برای اولین بار سراغ مقوله جنگ و دفاع مقدس رفته و کارگردانی فیلمی به نام «خمسه خمسه» و... است.

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما و رزمنده دفاع مقدس که سال‌های زیادی به عنوان محقق و پژوهشگر دفاع مقدس فعال بوده و با ساخت اخراجی های سه گانه به شهرت رسید، مهمان امشب ویژه برنامه سینما تهران است.

دیگر فیلم دفاع مقدسی «سرو زیر آب» به کارگردانی و نویسندگی محمدعلی باشه آهنگر است، او کارگردان فیلم سینمایی «ملکه» و «فرزندخاک» است و امشب با او درباره آثارش در حوزه دفاع مقدس گفت وگو می شود.

شاید احمدرضا درویش دارای آثار زیادی در حوزه دفاع مقدس نباشد، ولی بی شک آثاری که خلق کرده، متفاوت و دارای سبک و شیوه ای بی‌نظیر بوده اند. بیشتر داستان‌های این کارگردان روایتگر زندگی اسرا پس از آزادی از رژیم بعث هستند؛ مانند فیلم‌های «دوئل» و «کیمیا».

باستانی خاطر نشان کرد: در این برنامه درباره "سینمای جنگ " در ایران و جهان صحبت می شود و با مهمانان درخصوص فیلم ها یا سریال هایی که درباره دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی ساخته اند، و... گفت وگو می شود.

وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس و منتقد، حسین پیرحیاتی هماهنگی این برنامه رادیویی است که از ساعت 22 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم حضور مخاطبان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار