دبستان های پاکدشت شکوفه باران شد

پاکدشت (پانا) - همزمان با روز سی و یکم شهریور 97 جشن شکوفه‌ها در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۶۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دبستان های پاکدشت شکوفه باران شد

علیرضا ایجی معاون ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن حضور در مدرسه دخترانه بهار در جمع دانش‌آموزان گفت: همیشه با فرارسیدن روزهای پایانی شهریورماه پایه اول مقاطع ابتدایی و راهنمایی برای آشنایی با محیط مدرسه و شرایط جدید، یک‌روز زودتر از هم مدرسه‌ای های خود سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

پس از نواخته شدن زنگ جشن شکوفه‌ها توسط محمد سیلسپور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از مسئولان شهرستان پاکدشت به‌ ویژه امام جمعه، نماینده و فرماندار قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: در سایه حمایت‌های این بزرگواران مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سال تحصیلی گذشته موفق به کسب افتخارات فراوانی شده است.

رئیس آموزش و پرورش پاکدشت تاکید کرد: آموزش و پرورش نهادی است که فکر تولید می‌کند و این رکن مهم اندیشه‌ها را بارور می‌کند و انسان‌های مستعد را آماده پذیرش مسئولیت‌های مختلف در نظام می‌سازد و اگر امروز دانشمندان ایرانی هم سن انقلاب هستند، نشان از توفیق این نظام در پرورش نسل جدید و جوان کشور است و ما باید بکوشیم با حفظ این جایگاه نسل فردا را نسلی ولایتمدار، توانمند، سرفراز و کوشا تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار