معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

شرکت بیش از 17هزار نوآموز پیش دبستانی اردبیلی در آیین غنچه ها

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : همزمان با سراسر کشور در 31شهریور بیش از 17هزار نوآموز پیش دبستانی در آیین غنچه ها و 22هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در آیین شکوفه شرکت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 17هزار نوآموز پیش دبستانی اردبیلی در آیین غنچه ها

کمال عالی زاده اظهارداشت: به لحاظ همزمانی با ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) این آیین ها با رویکرد دینی و فرهنگی و همراهی مسئولین محلی و منطقه ای و اولیای نوآموزان و دانش آموزان اجرا خواهد شد .

وی افزود: نوآموزان پیش دبستانی در 31شهریور ماه فصل جدیدی از زندگی خود را با شرکت در مراسم آغازین با نام جشن غنچه ها آغاز می کنند .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: روز غنچه ها فرصت مغتنمی است برای کودکان پیش دبستانی جهت قدم گذاشتن به مراکز آموزش وایجاد شورو هیجان برای یادگیری و این اولین تجربه اجتماعی نوآموزان برای حضور در نظام آموزش رسمی است .

عالی زاده خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی پیش رو هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود، تمهیدات لازم در این خصوص پیش بینی شده است حتی در برخی از مناطق برای یک نفر دانش آموز در یک مدرسه یک نفر معلم اختصاص داده شده است .

وی اضافه کرد: ستاد پروژه مهر استان از اولین روزهای تعطیل تابستان کار خود را جهت آماده سازی هرچه با شکوه تر مدارس در کارگروههای مختلف آغاز کرد و پیش بینی می کنیم در آغاز سال تحصیلی هیچ مشکلی نخواهیم داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار