مسوولان باید در تعامل سازنده با تولید کنندگان و سرمایه گذاران، اقتصاد کشور را حفظ کنند

کاشان ( پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: با گذشت چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موفقیت های زیادی در کشور به دست آمده و در شرایط امروز هر چند در دوران سختی به سر می بریم که با مشارکت و همدلی مردم و مسوولان باید از این شرایط بگذریم.

کد مطلب: ۸۵۴۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مسوولان باید در تعامل سازنده با تولید کنندگان و سرمایه گذاران، اقتصاد کشور را حفظ کنند

به گزارش پانا کاشان سید حمیدرضا طباطبائی در آیین معرفی سرپرست فرمانداری کاشان اظهار کرد: سیاست دولت تدبیر و امید در شرایط جدید، کنترل اوضاع اقتصادی و جلب اعتماد بیشتر و موثر مردم است.
وی افزود: شرایط کنونی کشور ایجاب می کند که بین مسئولان، کارگزاران و جناح های مختلف سیاسی وحدت، همدلی بیشتری برقرار باشد و بنابراین مسوولان باید در تعامل سازنده با تولید کنندگان، صنعتگران و سرمایه گذاران، اقتصاد کشور را حفظ کنند.
وی تصریح کرد: اعتماد مردم نسبت به مسوولان در چند ماه اخیر مخدوش شده که همه باید با تلاش مضاعف، این اعتماد مخدوش شده را بازگردانند.
وی عنوان کرد: اکنون زمان مشکل تراشی و آیین نامه بازی نیست و باید اصناف و اقشار مردم از سوی مسئولان و کارگزاران کمک و پشتیبانی شوند تا با کمک یکدیگر به تدریج مشکلات کشور را برطرف کنیم.

به گزارش پانا، در این آیین علی اکبر مرتضایی قهرودی به جای حمیدرضا مومنیان به عنوان معاون استاندار اصفهان و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار