همزمان باششم ماه محرم:

سوگواره «احلی من العسل» در خوسف برگزار شد

خوسف (پانا) - به مناسبت ششم محرم و به یاد قاسم ابن الحسن (ع) ، همایش نوجوانان عاشورایی با عنوان سوگواره و تجمع " احلی من العسل " با حضور نوانان و جوانان شهرستان خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۴۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره «احلی من العسل» در خوسف برگزار شد

این مراسم به صورت هیاتی دانش آموزی از مقابل دفتر امام جمعه شهر خوسف شروع و در مسیر خیابان شهید مطهری به سمت حسینیه سید الشهداء( منزل وقفی) با عزاداری و نوحه سرایی انجام شد و مراسم پایانی نیز با مداحی ، عزاداری و سینه زنی ، سخنرانی ، اقومه نماز ظهر و عصر و اطعام به پایان رسید.

امام جمعه خوسف در این مراسم گفت: کربلا یک رستاخیز است که افراد زیادی از کودک گرفته تا پیرمرد در این واقعه حضور داشتند و امروز شما نوجوانان حضرت قاسم ابن الحسن(ع) را الگو خود قرار می دهید .

حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی با بیان نمونه هایی از جمله شهید حججی و شهید بهنام محمدی در زمان حاضر به عنوان الگوی نوجوانان و جوانان افزود: ما این افراد و حجت هایی داشته و داریم و امروز دشمن در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب ما نقشه هایی کشیده لذا همه باید هوشیار باشیم چون امروز علاوه بر جنگ اقتصادی و تحریم ها جنگ رسانه ای است.

وی حمله به مجالس امام حسین (ع) و عزاداری ها را از دیگر برنامه های دشمن ذکر کرد و افزود: رسالت فعلی ما این است که مثل قاسم ابن الحسن (ع ) اطاعت از رهبری داشته باشیم و راه شهادت را در پیش بکیریم ، تو حقانیت خود شک نکنید تا ارزش ها و شهدا را از ما نگیرند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار